100 میلیون دلار ارز دیجیتال در یک حمله هکری به سرقت رفت


100 میلیون دلار ارز دیجیتال در یک حمله هکری به سرقت رفت

افزایش حملات هکری در ارتباط با ارز‌های دیجیتال باعث شده است که اخیراً امنیت این شیوه مالی مورد انتقاد قرار گیرد.

100 میلیون دلار ارز دیجیتال در یک حمله هکری به سرقت رفت
هکر‌ها در آخرین سرقت بزرگ در دنیای ارز دیجیتال، ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از هورایزن (Horizon)، به سرقت برده‌اند.

به گزارش cnbc، جزئیات این حمله هنوز بسیار نامشخص است؛ با این حال شرکت هارمونی، توسعه دهنده هورایزن، گفت: صبح چهارشنبه این سرقت را شناسایی کرده است. هارمونی یک حساب شخصی را مشخص کرده و معتقد است که سرقت به دست این حساب انجام شده است.

این استارت‌آپ در اواخر روز چهارشنبه در توییتی گفت: "ما کار با مقامات ملی و متخصصان را برای شناسایی مجرم و بازیابی وجوه دزدیده شده آغاز کرده‌ایم. "

100 میلیون دلار ارز دیجیتال در یک حمله هکری به سرقت رفت

مسئولان شرکت هارمونی در توییتی دیگر افزود که در حال همکاری با اداره تحقیقات فدرال و چندین شرکت امنیت سایبری برای بررسی این حمله است. هارمونی به طور دقیق نحوه سرقت وجوه را فاش نکرده است. با این حال، یکی از سرمایه گذاران در آوریل گذشته نگرانی‌هایی را در مورد امنیت پل Horizon خود مطرح کرده بود.

اخیراً حمله به ارز‌های دیجیتال گسترده شده است؛ به طوری که شبکه رونین که از بازی رمزنگاری Axie Infinity پشتیبانی می‌کند، بیش از ۶۰۰ میلیون دلار را در یک حمله امنیتی که در ماه مارس رخ داد، از دست داد.

Wormhole، هم بیش از ۳۲۰ میلیون دلار را یک ماه قبل در یک هک جداگانه از دست داد. این سرقت نیز اخیراً به جریان اخبار منفی در حوزه ارز‌های دیجیتال افزوده است. وام دهندگان Crypto Celsius و Babel Finance پس از کاهش شدید ارزش دارایی هایشان که منجر به بحران نقدینگی شد، برداشت‌ها را متوقف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص