ماجدی: امیدوارم برنامه سازمان لیگ با برنامه اسکوچیچ هماهنگ باشد


ماجدی: امیدوارم برنامه سازمان لیگ با برنامه اسکوچیچ هماهنگ باشد

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اگر از همین الان جلوی این ریخت و پاش ها در قرارداد بازیکنان گرفته نشود سال بعد نمی توانیم کار را جمع کنیم.

میرشاد ماجدی در خصوص تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان لیگ برتری اظهار داشت: در هفته گذشته بحث مربوط به مبالغ نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان را رصد کردیم. ارقامی که می شنیدیم با قدیم خیلی توفیر داشت. لذا قرار شد سازمان لیگ کارشناسی کند. به این نتیجه رسیدند که باید سقفی برای قراردادها درنظر گرفته شود.

*اگر جلوی ریخت و پاش قرارداد بازیکنان گرفته نشود، سال بعد نمی توانیم کار را جمع کنیم

وی افزود: اگر کسی بیشتر از این سقف قرارداد بست، ثبت آن انجام نمی شود. درزمینه این بحث باید بیشتر با کارشناسان سازمان لیگ صحبت کنید. زمان قدیم پروسه ای را انجام دادند که موفق نبود اما اگر فدراسیون و سازمان لیگ به این کار ورود نکنند معلوم نیست سال بعد رقم ها چگونه خواهد بود. در جامعه می بینید حقوق کارمندان نسبت به گرانی و تورم برابری نمی کند. اگر از همین الان جلوی این ریخت و پاش ها گرفته نشود سال بعد نمی توانیم کار را جمع کنیم.

*پس از ساعت ها جلسه به این نتیجه رسیدیم که برای قراردادها سقف تعیین شود

ماجدی در مورد اینکه قرار است سقف قرارداد بازیکنان ملی پوش بیشتر باشد، گفت: در همه کارها با هم مشورت می کنیم و خروجی کامل به وجود می آید. بحث کارشناسی را سازمان لیگ انجام می دهد. پس از ساعت ها جلسه به این نتیجه رسیدند که باید سقفی تعیین شود. اگر قراردادی از این سقف خارج شود و هرکسی بخواهد هر قراردادی را ببندد، بعد از آن فدراسیون فوتبال باید در کمیته اخلاق، تعیین وضعیت و انظباطی پرونده های زیادی داشته باشد.

ماجدی: امیدوارم برنامه سازمان لیگ با برنامه اسکوچیچ هماهنگ باشد

*در 10 روز آینده پکیج کاملی از اردوی تیم ملی فوتبال را اعلام می کنیم

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تیم ملی با اروگوئه عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم یک بازی دوستانه را هماهنگ کنیم نیاز به یک قرارداد داریم. صحبت های اولیه بسیار خوبی انجام شده اما چون هنوز به قرارداد و امضا نرسیده از گفتن آن خودداری می کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ان شاءالله بتوانیم طی 10-12 روز آینده پکیج کاملی از اردوی تیم ملی در سپتامبر را اعلام کنیم.

*با این شرایط در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنم

ماجدی در مورد اینکه اعلام کرده در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام می کند و آیا نواب رئیس را هم مشخص کرده، گفت: امیدوارم هرکسی می آید به این فوتبال کمک کند. 4 ماه پرتنش و پرفرازونشیب را پشت سر گذاشتیم. اگر احساس کنیم می توانیم خدمت کنیم ورود خواهیم کرد و باید ببینیم چه کسی حاضر به قبول این مسئولیت می شود. اگربه همین روال باشد بله من هم شرکت می کنم.

*نبی از افتخارات فوتبال ایران است

وی در مورد حضور نبی در انتخابات اظهار داشت: او یکی از افتخارات فوتبال ایران است. قطعا کسی نمی تواند از او خرده بگیرد. سال ها در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشته و فرد شایسته ای است. فکر می کنم عزیزان دیگری هم به این جمع اضافه می شوند.

*نمی توانیم قانون را زیر پا بگذاریم

ماجدی در خصوص اینکه با توجه به وضعیت شهره موسوی، رئیس بعدی برای انتخاب نواب رئیس دست بسته ای دارد، گفت: مشکلاتی به وجود آمده که باید با قوانین حل شوند. اینطور نیست که بتوانیم قانون را زیر پا بگذاریم و حرکت کنیم. امیدواریم تا آن زمان جواب قطعی به ما برسد که نواب بانوان هم می توانند ثبت نام کنند که بعید می دانم. چون دبیر کل سقف را بسته و فقط در مورد 4 نفر رئیس، نواب یک و دو و عضو مدیران عامل برای انتخابات برنامه ریزی شده است. برای بانوان هم ان شاالله خیر خواهد بود.

* امیدوارم برنامه سازمان لیگ با برنامه اسکوچیچ هماهنگ باشد

وی در مورد برگزاری جلسه برنامه ریزی شروع لیگ با توجه به غیبت اسکوچیچ، اظهار داشت: او برنامه های خودش را در مورد مسائل تیم ملی داده، رضائیان، استیلی، جماعت و پاینده هماهنگ کننده کار هستند. نکات مدنظر اسکوچیچ را به سازمان لیگ انتقال دادیم. ان شاالله برنامه ریزی سازمان لیگ با همین روال باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام