فراخوان بازرگانان آلمانی برای جلوگیری از تحریم گاز روسی


فراخوان بازرگانان آلمانی برای جلوگیری از تحریم گاز روسی

وقتی کرملین تحویل گاز را قطع کند، آلمان 200 میلیارد یورو ضرر خواهد دید.

اسپوتنیک به نقل از وبگاه بریتبارت نیوز آمریکا می نویسد: مطالعه ای انجام شده به سفارش انجمن بازرگانان باواریا روز سه شنبه منتشر شد. در آن آمده است که اگر روسیه صادرات انرژی را متوقف کند، اقتصاد آلمان با آسیب جدی روبرو خواهد شد: تنها در شش ماه، برلین تا 200 میلیارد یورو ضرر خواهد دید.
پس از اینکه روسیه هم اینک تحویل گاز به آلمان را به شدت کاهش داد، مقامات آلمانی به ناچار اعلام کردند که برای ادامه عرضه برق باید جیره بندی اعمال شود. این در تابستان است و در زمستان وضعیت می تواند به طور قابل توجهی بدتر شود.
اگر پوتین به طور کامل تحویل انرژی به آلمان را قطع کند، عواقب آن ویرانگر خواهد بود. این مطالعه به این نتیجه رسید که تعطیلی گاز منجر به زیان 193 میلیارد یورویی در نیم سال می شود و اقتصاد آلمان به میزان 12.7 درصد کاهش می یابد.
در این گزارش همچنین آمده است: با تعطیلی گاز، به سمت رکودی پیش می رویم که همه پیامدهای آن برای اشتغال و انسجام جامعه ما خواهد بود. ما خواهان پرهیز از تحریم گاز طبیعی روسی تا حد امکان هستیم. اگر با همه اینها این اتفاق بیفتد، آسیب باید از طریق توزیع کننده فدرال به حداقل رسانده شود. انجمن بازرگانان باواریا همچنین به این نتیجه رسیده که مقامات آلمانی باید در هر صورت برای رهایی از وابستگی به منابع انرژی خارجی تلاش کنند. این فراخوان تازگی ندارد: در سال 2018، دونالد ترامپ از آلمان خواست گاز روسیه را کنار بگذارد و امنیت ملی خود و متحدانش را تضعیف نکند.
با وجود این، حتی در حال حاضر، زمانی که کل سیستم انرژی آلمان در معرض خطر است، مقامات در تنوع بخشیدن به سبد انرژی بسیار کند هستند. دولت آلمان گفته است که سهم زغال سنگ در بخش انرژی را افزایش خواهد داد، اما قرار نیست عملیات انحلال سه نیروگاه هسته ای باقیمانده این کشور را به تعویق بیندازد، اگرچه این اقدام نه تنها از سوی احزاب مخالف آلمان، بلکه از سوی بالاترین رده های کمیسیون اروپا نیز مورد حمایت قرار گرفت. بنابراین، تیری برتون کمیسر اتحادیه اروپا برای بازار داخلی، گفت: "به جای بستن سه نیروگاه هسته ای باقی مانده در آلمان در پایان سال، همانطور که در توافقات ائتلاف پیش بینی شده است، می توانیم یکی دو سال دیگر به بهره برداری از آنها ادامه دهیم. آنها 25 درصد از کل برق مصرفی را تامین می کنند."
کامنت خوانندگان
Islandpilot
اما آلمان انرژی سبز دارد. آسیاب های بادی متفاوت و انواع پنل های خورشیدی. قدرت بزرگ! بعد از آن چه کسی به گاز و نفت روسیه نیاز دارد؟
Auntyedna
اما ترامپ به آلمان هشدار داد، ولی روان پریشی ضد ترامپ پیروز شد.
EOD
عجب: آلمان از زمان عملیات بارباروسا در ژوئن 1941 در تلاش برای نابودی روسیه است و روسیه همچنان دست بالا را دارد. یا آلمانی ها احمق هستند، یا چیزی شبیه به این.
Wattyler3
رکود شدید در آلمان؟ فقط این نباشد! مستمری های بالا برای بیگانگان جهان سوم در معرض خطراست. نزدیک است، انگل ها، دیگر رفتن به آلمان را متوقف می کنند. تمام وحشت چپگرا‌ها و دیوانه‌های محیط‌زیستی را تصور کنید: صبح‌ از خواب بیدار می‌شوند و اطرافشان فقط آلمانی‌های بومی هستند!
Pale Writer
وای، آلمان می تواند 200 میلیارد یورو از دست بدهد فقط به این دلیل که جنگ سایه ای را با کشوری که انرژی آن را تامین می کند آغاز کرد. چه کسی فکرش را می کرد…
CensoredNoLefty
آلمان به تنهایی کاری انجام نمی دهد. فیلمنامه در واشنگتن دی سی نوشته می شود.
End PC
شما نمی توانید به دشمن خود وابسته باشید. روسیه دوست غرب نیست.
Paul Gragon
اما اصلا چه کسی با غرب دوست خواهد بود؟
HONDA 1234
زمانی که آلمانی ها به خرد کردن مبلمان چوبی برای گرم نگه داشتن و پختن غذا شروع می کنند، بعید است که سبزها به هوای پاک دست یابند.
Mackerel1
تنها سبزی که "سبزی ها" را هیجان زده می کند، ارز است. حکومت بر کل سیاره - امید و آرزوی آنهاست.
Manic
روسیه در همه جبهه ها با نازی ها می جنگد
Mordechai
روسیه باید به هر قیمتی متوقف شود
Mozzy
باحال شوخی کردی و چه کسی آن را متوقف خواهد کرد، تو، یا چه چیزی؟ یا ارتش کسی؟
Mordechai
نیروهای ناتو به زودی در اوکراین ظاهر خواهند شد و هنگامی که این اتفاق بیفتد، برخی از میادین نفتی روسیه به عنوان استرداد مصادره خواهند شد.
Mozzy
ببخشید مرد، من اهل لندن هستم. ای جنگ افروزان، بگذارید بقیه عادی زندگی کنند. تمام جهان بر سر ناتو رنگین کمان می خندد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها