بازداشت گسترده کارمندان یک اداره در رباط کریم


بازداشت گسترده کارمندان یک اداره در رباط کریم

دادستان رباط‌کریم همچنین تاکید کرد،: این رقم ۷۰ نفر تنها کسانی را شامل می‌شود که پرونده آنها به احضار و جلب منجر شده و تفهیم اتهام شده و با قرار مناسب آزاد...

دادستان رباط‌کریم در حضور اهالی رسانه به بیان نکته‌ای متفاوت از فعالیت‌های حقوقی و اجرایی دستگاه قضائی این شهرستان پرداخت.

به گزارش مهر، رحیم علیش‌پور اظهار داشت: طی دو سال گذشته در شهرستان رباط‌کریم و پرند بیش از ۷۰ نفر به اتهام فساد اداری دستگیر شدند.

وی با بیان این که بسیاری از این پرونده‌ها منجر به صدور رأی شده است، گفت: بخشی از آنها نیز همچنان در دست تحقیقات، کارشناسی و یا تکمیل پرونده است و به صدور رأی خواهد رسید.

دادستان رباط‌کریم همچنین تاکید کرد،: این رقم ۷۰ نفر تنها کسانی را شامل می‌شود که پرونده آنها به احضار و جلب منجر شده و تفهیم اتهام شده و با قرار مناسب آزاد شده‌اند.

به گفته مدعی‌العموم رباط‌کریم، پرونده‌هایی هم علاوه بر این تعداد وجود دارند که در دست بررسی هستند و تصور می‌شود به‌زودی این‌ها هم به جلب و ادامه رسیدگی پرونده منجر خواهد شد.

این مسئول قضائی خاطرنشان کرد: به‌تازگی ما در یک اداره در همین رباط‌کریم چندین پرسنل را دستگیر کردیم که به تعطیلی اداره نزدیک شد، یعنی ما با کسی تعارف نداریم و در برخورد با تخلفات و بی‌قانونی‌ها کوتاه نمی‌آییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...