هیچ فاصله ای بین جریان‌ دولت و تولید وجود ندارد


هیچ فاصله ای بین جریان‌ دولت و تولید وجود ندارد

اشرفی گفت: هیچ فاصله ای بین جریان‌ دولت و تولید وجود ندارد و درخواست شرکت کویر تایر در خصوص مشارکت ایمیدرو در طرح توسعه کویر تایر و استفاده از تبصره ۱۸ را پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» ظهر امروز (8 تیر) در مراسم راه اندازی هجدهمین پِرس پخت تایر سواری رادیکال اظهار کرد: سرمایه عظیم نیروی انسانی در مجموعه کویرتایر وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه کار شما را در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین رقم‌ می زند این است که بهره‌وری کل مجموعه باید بیشتر از گذشته باشد، افزود: کارآیی، اثربخشی و بهره وری در شرکت کویر تایر می تواند جریان مستمر تولید را داشته باشد و ما به شرکت کویرتایر افتخار می کنیم که جزو صنایع پیشرو در استان و شرق کشور است.

اشرفی تصریح کرد: فضای به شدت رقابتی در عرصه تولید وجود دارد و رمز بقا و ماندگاری در مجموعه کویر تایر، تولید دانش بنیان است که می تواند جریان مستمر تولید را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: کویر تایر جزو صنایع بزرگ شرق کشور است، صنایعی که به معنای واقعی کلمه ثمره اقتصاد مقاومتی را به تبلور گذاشته و امروز گفتمان «ما می‌توانیم» را بنا بر منویات رهبری سرلوحه کار خود قرار دادند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در این فضای فعلی که در دولت رقم‌ خورده است بدانید در‌کنار شما و حامی مجموعه هستیم، افزود: هیچ فاصله ای بین جریان‌ دولت و تولید وجود ندارد.

اشرفی گفت: این آمادگی در مجموعه دولت و حاکمیت و کلان‌ نظام‌ وجود دارد تا درخواست این شرکت در خصوص مشارکت ایمیدرو در طرح توسعه کویر تایر و استفاده از تبصره 18را پیگیری کنیم تا شاهد تغییر روز افزون مجموعه باشیم.


«محمدحسین زینلی»، مدیرعامل کارخانه کویرتایر بیرجند هم در این جلسه اظهار کرد: شرکت کویر تایر فی نفسه در روند ساختاری، دانش بنیان است.


وی با بیان اینکه عرصه شرکت کویر تایر دانش بنیان گرید ۳ شد و نمونه محصول تایر رینگ ۱۹ محصول گرید یک کشور شده است، افزود: معاون فناوری رییس جمهوری بعد از ۶ ماه پیگیری این مهم را انتخاب کردند.


زینلی گفت: اگر مدیران شرکت ها و کارکنان ما عزمی بر شدن و توانستن داشته باشد بدون شک، می شود، آنچه ما از خارج می خریم بیشتر شاسی است و امروز جزو ۱۰ کشور برتر تولید فولاد و صادرکننده هستیم اما حاضر نیستند تکنولوژی تولید تایر یا دانش فنی به ما منتقل کنند این عامل سبب حرکت ما شد.


وی گفت: برای نگهداری و راندمان خلاقیت داشته ایم و در پرس همواره نوآوری داشته ایم، در مجموعه پرس های ما از آغاز تاکنون 9 کار تعریف شده، در راستای بهبود و ارتقاء پرس نوآوری انجام داده ایم و یکی از رمزهای دانش بنیانی ما هم همین مورد است.


زینلی از وجود مدیریت مشورتی در کویرتایر خبر داد و افزود: در منابع انسانی در سطح کشور برتر هستیم چراکه برای همکارانی که صاحب فرزند نمی شدند ما 80 درصد هزینه ها را پرداخت و تاکنون 11 خانوار صاحب فرزند شدند.


گفتنی است، در این مراسم هجدهمین پِرس پخت تایر سواری رادیکال افتتاح شد، مدت ساخت این پروژه ۴۵ روز، ظرفیت‌ تولید ۲۳۰ حلقه‌ در روز، قیمت تمام شده پنج میلیارد تومان و قیمت مشابه خارجی هفت میلیارد تومان و صرفه‌جویی ریالی آن نیز ۲ میلیارد تومان است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند