مهاجم خارجی پرسپولیس نزدیک شد


مهاجم خارجی پرسپولیس نزدیک شد

در شرایطی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه امروز به تهران برسد این ورود به تاخیر افتاده است.

مهاجم خارجی پرسپولیس نزدیک شد

به گزارش راهبرد معاصر، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد تیمش دو مهاجم خارجی نیاز دارد. یکی از این خارجی‌ها، کاسیانو دیاس، مهاجم برزیلی باشگاه ویزلا پرتغال است. بازیکنی که ادعا شده برای قراردادی ۲ ساله با پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است به تهران بیاید.

در شرایطی که عنوان شده بود او در حال آماده‌سازی پرواز برای رسیدن به ایران است، ولی حالا خبر می‌رسد کاسیانو دوباره در تمرینات باشگاه پرتغالی حاضر شده و قید سفر به ایران را زده است. آنچه که این ورود را به تاخیر انداخته هزینه ۳۵۰ هزاردلاری باشگاه پرتغالی است. کاسیانو هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد و ویزلا برای صدور رضایتنامه طلب ۳۵۰ هزاردلار کرده است. اگرچه با رایزنی این رقم به ۳۰۰ هزاردلار کاهش پیدا کرده، ولی ویزلا گفته تا زمانی که این پول به حساب باشگاه واریز نشود اجازه خروج به بازیکنش را نخواهد داد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هم وعده داده این رقم تا پایان هفته به حساب باشگاه پرتغالی خواهد نشست و این بازیکن اواخر هفته به تهران خواهد آمد.


درباره توانایی‌های کاسیانو دیاس، ولی حرف و حدیث زیاد است؛ عده‌ای با توجه به ۳۳ ساله بودن و نرخ گلزنی این بازیکن، او را مهاجمی نامناسب برای پرسپولیس توصیف می‌کنند. عده‌ای هم با توجه به فیزیک این مهاجم، او را مناسب با سیستم موردنظر یحیی برای پرسپولیس دانسته‌اند./فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان