میرشاد و حاج مایلی؛ از تیم ملی فوتسال تا امروز


میرشاد و حاج مایلی؛ از تیم ملی فوتسال تا امروز

دیدار محمد مایلی کهن و میرشاد ماجدی در جریان یک مسابقه خیرخواهانه قابل توجه بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن مدت‌ها بود در محافل فوتبالی حضور پیدا نمی‌کرد و خیلی‌ها خبری از سرمربی سابق تیم ملی نداشتند. این چهره ویژه فوتبال ایران چند سالی است از عرصه مربیگری دور شده و گاهی اوقات در مراسم های خاص حاضر می‌شود.
مایلی‌کهن دیروز نیز در جریان بازی دوستانه ای که با حضور اهالی فوتبال به مناسبت روز جهانی مبارزه با اعتیاد برگزار شد، آفتابی شد و اتفاق جالبی را رقم زد.
در این مسابقه خیرخواهانه فوتسال که چهره های زیادی حضور داشتند، مایلی‌کهن ضمن دیدار با برخی شاگردان سابقش در کنار زمین به عنوان یکی از میهمانان تماشاگر مسابقه شد و در این حرکت جالب سهیم شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که اولین تیم ملی فوتسال را نیز هدایت کرد، دیروز در کنار میرشاد ماجدی نشسته بود تا یاد و خاطره دوران فوتسالی خود را زنده کند. مایلی‌کهن در حوالی سال‌های 69 و 70 اولین تیم ملی فوتسال ایران را با حضور برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساخت و چند سالی توانست با این نفرات افتخارات زیادی را به دست آورد.
میرشاد ماجدی یکی از بازیکنانی بود که در مقطعی به تیم ملی فوتسال هم دعوت شد و حالا او به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت است و سرمربی اولین تیم ملی فوتسال در نقش پیشکسوت و منتقد در محافل فوتبالی حاضر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود