برنامه های اوقات فراغت کانون «منتظران نور» شهرستان جهرم تشریح شد


برنامه های اوقات فراغت کانون «منتظران نور» شهرستان جهرم تشریح شد

نیکجو، به تشریح برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در زمینه های آموزشی، ورزشی و اردویی پرداخت.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در فصل تابستان، برنامه ریزی هایی از سوی مسئولان این کانون انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: برنامه های اوقات فراغت در این کانون فرهنگی هنری در بخش های مختلفی همچون فرهنگی، قرآنی، ورزشی، هنری و مهارتی تدوین شده که گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین جوانان می توانند در آن شرکت کنند.

وی بیان کرد: در زمینه آموزشی برنامه های این کانون شامل کلاس های قرآن، رایانه، نظامی، ژله و سفره آرایی و در زمینه ورزشی نیز شامل کلاس های شنا، فوتسال، تیراندازی، تنیس، فوتبال دستی، دارت و راپل می شود.

نیکجو عنوان کرد: همچنین در زمینه فرهنگی و هنری نیز کلاس های کانون «منتظران نور» شامل بافتنی، نقاشی، خوشنویسی، خیاطی و... است.

وی با اشاره به اینکه در کنار این برنامه ها، اردوهای برون و خارج شهر و استان نیز در برنامه های کانون قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا اردوهای مشهد، سپیدان، شیراز، استهبان و همچنین اردوهای درون شهری برنامه ریزی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه برادران و خواهران مسجدی می توانند برای شرکت در این برنامه ها نام نویسی کنند، گفت: مکان نام نویسی خواهران واقع در حسینیه مسجد «حضرت زهرا (س)» و برادران نیز در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟