صرافی کوکوین ورشکست شد؟


صرافی کوکوین ورشکست شد؟

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی FTX در روزهای گذشته گفته بود بسیاری از صرافی های ریز و درشت در شرایط فعلی بازار رمزارزها، ورشکست شده اند، ولی این موضوع را کتمان...

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی FTX در روزهای گذشته گفته بود بسیاری از صرافی های ریز و درشت در شرایط فعلی بازار رمزارزها، ورشکست شده اند، ولی این موضوع را کتمان می کنند.

از شب گذشته تا کنون یک شایعه در توییتر پخش شده که جامعه رمزارزی را به شدت نگران کرده است؛ شایعه ای مبنی بر اینکه صرافی کوکوین ورشکست شده است.

صرافی کوکوین پنجمین صرافی متمرکز بزرگ بازار رمزارز از لحاظ حجم معاملات است.

صرافی کوکوین ورشکست شد؟

هنوز معلوم نیست این شایعه ها بر چه اساسی در فضای مجازی منتشر شده است، اما در استفاده ما از این صرافی مشخص شد که این صرافی مثل گذشته کار می کند و هیچ موردی ندارد. با این حال، کاربران ایرانی همچنان باید برای استفاده از این صرافی هویت خود را مخدوش کنند.

اکانت رسمی صرافی کوکوین و بنیانگذار آن، به این شایعات پاسخ داد و به کاربران این صرافی گفت هیچ مشکلی این صرافی را تهدید نمیکند

او گفت:مطمئن نیستم چه کسی این شایعات را منتشر می کند و هدف آنها چیست؟

هیچ برنامه ای برای توقف برداشت وجود ندارد، همه چیز در کوکوین، به خوبی کار می کند.

صرافی کوکوین ورشکست شد؟

بازار خرسی و ریزش بی سابقه رمزارزها، باعث شده که بسیاری از موسسات، افراد و صرافی های رمزارز ضررهای قابل توجهی تجربه کنند. به خصوص افرادی که تازه کار هستند و برای اولین بار وارد این بازار شده اند بیشتر آسیب دیده‌اند. هیچ دلیل و منطقی وجود ندارند که ما مطمئن شویم که صرافی کوکوین و یا دیگر صرافی های رمزارز ورشکست شده اند یا خیر؟

از این شایعه ها که بگذریم باید دوباره به همه افراد حاضر در بازار رمزارزها، خصوصا افرادی که در ایران زندگی می کنند و مجبورند از صرافی هایی استفاده کنند که احراز هویت ندارند و قوانین مرتبط با تحریم های بین الملی را به درستی اجرا نمی کنند، مانند کوکوین و کوینکس، هشدار دهیم، به هیچ عنوان از این صرافی ها استفاده نکنند و یا حتی اگر هم استفاده می کنند، سرمایه هایشان را در صرافی نگه ندارند و فورا به کیف پول انتقال دهند.

صرافی های غیرمتمرکز بهترین راه حل برای ایرانی های فعال در بازار رمزارز است که می خواهند به همه ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند، حتی افرادی هم که می خواهند در بازار فیوچرز فعالیت کنند، بسیاری از صرافی های غیرمتمرکز از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا