باشگاه ازبک رسما به پیکان نامه زد/ پاختاکور، رقیب سرخابی‌ها برای جذب سامان فلاح


باشگاه ازبک رسما به پیکان نامه زد/ پاختاکور، رقیب سرخابی‌ها برای جذب سامان فلاح

باشگاه پاختاکور ازبکستان برای جذب مدافع جوان پیکان به‌طور رسمی اقدام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان که عضو تیم ملی امید هم هست، طی روزهای گذشته پیشنهاد‌های متعددی از باشگاه‌های مطرح فوتبال ایران دریافت کرده است. باشگاه‌های سپاهان، پرسپولیس، فولاد و استقلال برای جذب فلاح با مدیران پیکان نامه نگاری کردند و جلساتی را داشته‌اند اما تاکنون نتوانستند رضایت تیم خودروساز را برای جذب این مدافع جوان جلب کنند.
در چنین شرایطی پای یک تیم خارجی نیز برای جذب مدافع جوان پیکان وسط آمده است. باشگاه پاختاکور ازبکستان با ارسال نامه‌ای به باشگاه پیکان به‌طور رسمی خواهان جذب سامان فلاح شده است.
مدیران پاختاکور در نامه خود به مسئولان پیکان درخواست کرده‌اند تا شرایط جذب فلاح را اعلام کنند و حالا پیکانی‌ها در صورتی‌که تمایل به ترانسفر این بازیکن داشته باشند،‌ باید به‌طور رسمی جواب نامه باشگاه ازبکستانی را بدهند.
فلاح یکی از مدافعان برجسته فوتبال ایران در دو فصل گذشته لیگ برتر بوده که از آکادمی پیکان رشد کرده و حالا مشتریان زیادی را به خود می‌بیند. او 3 سال دیگر با پیکان قرارداد دارد و باید منتظر ماند و دید آیا با وجود پیشنهادهای مختلفی که برای جذب این بازیکن به دست باشگاه رسیده آنها حاضر به جدایی این پدیده 21 ساله خود خواهند شد یا خیر.
در صورتی‌که پیکانی‌ها راضی به جدایی فلاح شوند، باید دید آنها در نهایت با چه باشگاه ایرانی یا خارجی برای صدور رضایتنامه او توافق خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...