ادعای جالب محمد ربیعی؛/ آقای گل لیگ برتر در سه دقیقه تمدید کرد


ادعای جالب محمد ربیعی؛/ آقای گل لیگ برتر در سه دقیقه تمدید کرد

محمد ربیعی می‌گوید گادوین منشا با وجود دریافت پیشنهادهای بهتر از سایر تیم‌ها، قراردادش را با مس تمدید کرده است.

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی که یکی از سه مربی حاضر در جلسه هم‌اندیشی مربیان تیم‌ها برای آغاز لیگ برتر بود، پس از این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آقای سهیل مهدی تقویمی ارائه کردند که با توجه به زمان‌های فیفادی، برنامه آقای اسکوچیچ و تقویم شروع جام جهانی طراحی شده بود.

وی افزود: در رابطه با موارد دیگر و مس رفسنجان اجازه بدهید در زمان خودش صحبت کنیم. ما کارهایمان را تا حدوی انجام دادیم و از فردا تمرینات مس شروع می‌شود. انشاالله در تمرین مس در خدمت دوستان هستیم.

ربیعی در خصوص غیبت سرمربیان در‌ جلسه عنوان کرد: نامه‌ای به باشگاه‌ها اعلام شده بود و ما تمکین کردیم و در خدمت هستیم.

سرمربی مس درباره تعیین سقف قراردادها گفت: درباره این مسئله هم طرح‌ها و پیشنهادهایی که به نظر ما و باشگاه‌های دیگر می‌رسید به سازمان لیگ اعلام کردیم. بحث در این مورد، بحث‌های کلان مدیریتی است و به نظر من هم هر چیزی که بتواند به مدیریت یک مسئله کمک کند، می‌تواند خوب باشد.

او ادامه داد: این اقدام روش‌های نامعقول دیگری را می‌آورد و ما باید اصل موضوع را درست کنیم و بگوییم چه اتفاقاتی افتاد که یک‌باره قیمت‌ها تا این حد افزایش پیدا کرد. اگر راه حل‌های بهتری که در این جلسه هم ارائه شد اعمال می‌کردند؛ شاید قیمت تا این حد بالا نمی‌رفت.

ربیعی در واکنش به اینکه قرارداد منشا با مبلغ بالایی تمدید شده است بیان کرد: اگر خود منشا موافق باشد ما حاضر به انتشار قراردادش هستیم. به هر حال همه می‌دانند و خودش هم اعلام کرده که ارتباط خیلی خوبی بین ما برقرار است. او به‌دلیل شرایطی که سال گذشته با مس داشت با رقم قرارداد خیلی پایین‌تر از پیشنهادهایش از تیم‌های دیگر، با مس تمدید کرد. من فقط سه دقیقه با او صحبت کردم و ایشان قراردادش را تمدید کرد. انشاالله امسال هم بتواند مثل سال قبل، سال خوبی داشته باشد.

او در مورد اینکه تاریخ شروع لیگ ۲۰ مرداد است گفت: این طرح پیشنهادی سازمان لیگ بود. من باید از سازمان لیگ تشکر کنم چون این ایده خوبی بود که با مربی‌های تیم‌ها، برنامه را بررسی کنند. نقطه نظراتی داده شد و قرار شد آقای مهدی تا روز سه‌شنبه برنامه لیگ را اعلام کند.

ربیعی در پاسخ به اینکه خوب نیست برنامه لیگ هنوز نامشخص باشد گفت: تا ۴۸ ساعت آینده اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟