فابیو کاپلو,/ یوونتوس بابت جدایی دیبالا پشیمان نیست


فابیو کاپلو,/ یوونتوس بابت جدایی دیبالا پشیمان نیست

فابیو کاپلو، سرمربی مشهور فوتبال ایتالیا به تمجید از سبک بازی پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا در پایان فصل گذشته با یوونتوس به اتمام رسید و عدم توافق برای تمدید قرارداد باعث شد این ستاره آرژانتینی بعد از هفت سال تورین را ترک کند. میلان و اینتر هر دو به‌شدت به‌دنبال جذب دیبالا هستند و فابیو کاپلو معتقد است این بازیکن به‌خوبی در دوران حضور در یوونتوس ارزش‌های خود را ثابت کرده است.

فابیو کاپلو,/ یوونتوس بابت جدایی دیبالا پشیمان نیست

فابیو کاپلو گفت: "پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و یک قهرمان است. عملکرد او در ضربات ایستگاهی بسیار خوب است و این فاکتور اکنون در فوتبال مدرن به‌شدت تعیین‌کننده است. نمی‌توانم در این مورد اینکه میلان برای دیبالا بهتر است یا اینتر، صحبتی داشته باشیم. ابتدا ببینیم او راهی کدام تیم قرار می‌شود و سپس در مورد آن صحبت می‌کنیم. نمی‌دانم باید در مورد تمایل پائولو دیبالا به انتقام از یوونتوس صحبت کنم یا نه، اما مطمئنا او می‌خواهد ارزش خود را به همه نشان دهد.

من فکر نمی‌کنم یوونتوس از عدم تمدید قرارداد با دیبالا پشیمان باشد، آنها این مسیر را انتخاب کرده‌اند و باید مورد احترام قرار گیرند. او در یوونتوس کاری را که باید انجام می‌داد، انجام داد. پائولو دیبالا به یوونتوس رفته، پیروزی‌های فراوانی کسب کرده، گل‌های زیادی به ثمر رساند و تقریبا همیشه خصوصیات مثبت خود را نشان داده است. امیدوارم دیبالا در سری آ بماند. بازیکنانی مانند او یا حتی نیکو زانیولو همیشه می‌دانند که چگونه در فوتبال ایتالیا سرنوشت بازی را رقم بزنند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد