ماجرای توهین مجری ترکیه به خواننده ایرانی چیست ؟


ماجرای توهین مجری ترکیه به خواننده ایرانی چیست ؟

دلگرم به نقل از رکنا: مجری برنامه تلویزیونی باکو در مشاجره ای با افشین آذری خواننده ایرانی او را از برنامه زنده اخراج کرد. این اقدام تحقیر بسیار بزرگی برای هنرمندان ایران محسوب می شود که طی آن دردسر هایی را گریبانگیر مجری...

دلگرم به نقل از رکنا: مجری برنامه تلویزیونی باکو در مشاجره ای با افشین آذری خواننده ایرانی او را از برنامه زنده اخراج کرد. این اقدام تحقیر بسیار بزرگی برای هنرمندان ایران محسوب می شود که طی آن دردسر هایی را گریبانگیر مجری برنامه کرده است.

به گزارش رکنا، در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای ضمن افشای گفت و‌گوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استدیو بیرون کرد.

اقدام این مجری تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است. علاوه بر آن ایرانیان هم برای مبارزه با تحقیری که از سوی آذربایجان شکل گرفت واکنش های تند خود را روانه رسانه های آذربایجانی کردند.

روزنامه ینی مساوات با انتقاد از اقدام این مجری نوشت: مجازات کسی که مهمانی از آن سوی ارس را می راند چیست؟

ایلقار الفی اوغلو روزنامه نگار شناخته شده آذربایجان نیز با اظهار تأسف از اقدام زائور کمال خطاب به مدیران شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) گفت: هر چه زودتر این مجری هتاک و بی ادب را اخراج و عذرخواهی کنید.

در عین حال، مشفق عسگرلی نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان نیز در خصوص این حواشی با بیان اینکه مجریان باید فرهنگ تلویزیون را رعایت کنند، گفت: اقدامات لازم برای برخورد با رفتار توهین آمیز زائور کمال انجام و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اقدام مجری در خصوص بیرون کردن افشین آذری از برنامه تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه‌ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.

ماجرای توهین مجری ترکیه به خواننده ایرانی چیست ؟

ماجرای توهین مجری ترکیه به خواننده ایرانی چیست ؟

ماجرای توهین مجری ترکیه به خواننده ایرانی چیست ؟


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد