صیامی: لیست تیم ملی دو و میدانی را به کمیته ملی المپیک ارسال کردیم / خواستار کمک مالی برای شرکت حدادی در مسابقات جهانی شده ایم


صیامی: لیست تیم ملی دو و میدانی را به کمیته ملی المپیک ارسال کردیم / خواستار کمک مالی برای شرکت حدادی در مسابقات جهانی شده ایم

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: انصراف از مسابقات کشور‌های اسلامی صحت ندارد و لیست تیم ملی را به کمیته ملی المپیک ارسال کردیم.

هاشم صیامی، درباره احتمال حذف از مسابقات کشور‌های اسلامی گفت: این موضوع صحت ندارد و لیست تیم ملی را برای اعزام به مسابقات کشور‌های اسلامی روز گذشته به کمیته ملی المپیک ارسال کردیم و منتظر جواب مسئولان هستیم. ما درخواست افزایش سهمیه را دادیم و کمیته ملی المپیک قول همکاری را داده تا در حد توان خود این اتفاق رخ بدهد.

در حالی که سهمیه رشته ورزشی دو و میدانی برای حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی ۱۲ ورزشکار است، اما مسئولان فدراسیون لیست ۳۱ نفره به همراه همراهان به کمیته ملی المپیک ارسال کردند و امیدوارند که با افزایش سهمیه موافقت شود.

شرکت حدادی در مسابقات جهانی نیازمند تامین هزینه ها است

حدادی به خاطر کسب افتخارات زیاد از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات جهانی در آمریکا دعوت شده است. البته اگر حدادی بخواهد تا برگزاری مسابقات در آمریکا بماند، هزینه‌هایی دارد به همین علت از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش درخواست کمک مالی کردیم تا او بتواند در این رقابت‌ها حضور یابد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در روز‌های ۲۴ تیرماه الی ۲ مرداد به میزبانی شهر اورگان در کشور آمریکا برگزار می‌شود و احسان حدادی با توجه به سوابقش از سوی فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شده است.

بیشتر بخوانید

صیامی: دو و میدانی مبلغ ۸ میلیارد تومان از مجلس دریافت کرد

فدراسیون دو و میدانی بخشی از هزینه های اردوی تفتیان را تامین می کند

حسن تفتیان با اردویی را در جامائیکا برگزار کرده که حدود ۸۰ درصد هزینه هایش را از سوی حامی مالی اش تامین می‌شود. با وجود اینکه تفتیان سهمیه جهانی را کسب نکرده، اما او جزو سرمایه‌های ملی ما محسوب می‌شود و به صورت ریالی و دلاری برای او هزینه می‌کنیم تا زیر نظر مربی جامائیکایی تمرین کند.

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان زیر نظر مربی جامائیکایی تمرین می‌کند و قرار است تا برگزاری مسابقات کشور‌های اسلامی در این کشور حضور یابد.

پیرجهان زیر نظر مربی اش در ترکیه تمرین می کند

پیرجهان سهمیه جهانی را کسب کرده و برنامه‌ای برای آمادگی او برای حضور در این مسابقات در نظر بگیریم، اما برای تامین هزینه هایش با مشکلات مالی مواجه هستیم. مربی پیرجهان در ترکیه حضور دارد و او هم در این کشور حضور دارد تا برای مسابقات جهانی و کشور‌های اسلامی آماده شود.

مهدی پیرجهان دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع توانست سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند و قرار است به این مسابقات اعزام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته