یووه، مقصد بعدی/ ستاره برزیلی لیورپول هم رفتنی شد


یووه، مقصد بعدی/ ستاره برزیلی لیورپول هم رفتنی شد

روبرتو فیرمینو در حال مذاکره با یوونتوس است و او هم در آستانه جدایی از لیورپول قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ممکن است امسال تابستان و بعد از جدایی سادیو مانه و انتقالش به بایرن مونیخ، دومین راس مثلث تهاجمی‌ معروفش را هم از دست بدهد. روبرتو فیرمینو پیش از این به‌صورت ضمنی از تمایلش برای جدایی از لیورپول گفته بود و حالا روزنامه میرر می‌گوید به‌زودی جلسه مهمی بین مدیریت باشگاه و فیرمینو برگزار می‌شود که آینده او را مشخص خواهد کرد.

یووه، مقصد بعدی/ ستاره برزیلی لیورپول هم رفتنی شد

لیورپول اولین تمرین پیش‌فصل خود را از دوشنبه این هفته در حالی آغاز می‌کند که تمدید قرارداد محمد صلاح، کمی از نگرانی‌های قرمزها به‌خاطر از دست دادن سادیو مانه کاسته است.

فیرمینو تابستان 2015 و پس از جدایی از هوفن هایم، پیراهن لیورپول را بر تن کرد ولی فصل گذشته به خصوص با ورود لوئیز دیاز و نیز درخشش دیوگو ژوتا، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد. داروین نونیز نیز اخیرا به لیورپول پیوست تا کار فیرمینو دشوارتر بشود. او در 327 بازی برای قرمزها، 98 گل زده و 74 پاس گل داده ولی به نظر می رسد به پایان دورانش در آنفیلد نزدیک می شود.

یووه، مقصد بعدی/ ستاره برزیلی لیورپول هم رفتنی شد

ساعتی پیش اکو ادعا کرد که فیرمینو که تنها یک سال از قراردادش باقیمانده، در حال مذاکره با یوونتوس است و باشگاه ایتالیایی قصد دارد 20 میلیون یورو برای او هزینه کند. یووه به او وعده داده که جایگاهش در ترکیب اصلی کنار دوشان ولاهوویچ تضمین شده است و در سال جام جهانی هیچ چیز برای فیرمینو بهتر از فیکس بازی کردن نیست. فیرمینو هم بعد از مانه دومین جدا شده خط حمله لیورپول خواهد بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!