ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای طرحی وزارت بهداشت


ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای طرحی وزارت بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر ضرورت توجه جدی به تبدیل وضعیت نیروهای طرحی وزارت بهداشت، گفت: این نیروها در زمان کرونا جان خود و خانواده را به خطر انداخته و ایثار و فداکاری کردند بنابراین به صورت جدی نیاز است نسبت به ساماندهی و تبدیل وضعیت آنها...

به گزارش بهداشت نیوز ،یحیی ابراهیمی ،اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری پس از 15 سال تصویب را نقطه عطفی در کارنامه مجلس یازدهم و دولت سیزدهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب دو سال پیاپی پیگیر اجرای این قانون شدند و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس هم پیگیری هایی را برای اجرای آن داشتند تا پس از سال ها بلاتکلیفی اجرا شود.

وی ادامه داد: اجرای این قانون در پی شکافی که بین حقوق پرستاران وجود داشت مورد توجه قرار گرفت و تامین اعتبار لازم برای این لایحه در بودجه 1401 و اجرای آن پس از 15 سال بلاتکلیفی گام بسیار مهمی است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم با بیان اینکه با اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، پرداختی از جیب مردم افزایش نمی یابد، گفت: اجرای این قانون مطالبه دیرین پرستاران بوده است و مردم مبلغی را از جیب پرداخت نخواهند کرد و حتی ممکن است میزان پرداخت از جیب مردم به دلیل ارزان بودن خدمات پرستاری نسبت به برخی خدمات دیگر کاهش یابد.

ابراهیمی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به تبدیل وضعیت نیروهای طرحی وزارت بهداشت، گفت: نیروهای طرحی بدون سهمیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمان کرونا جان خود و خانواده را به خطر انداخته و ایثار و فداکاری کردند بنابراین به صورت جدی نیاز است نسبت به ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای طرحی که دو سال شبانه روز در خط مقدم مبارزه با کرونا جنگیدند اقدام شود تا حقشان ضایع نشود.

منبع:خبرگزاری خانه ملت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان