تفاوت قیمت عجیب پژو 206 تیپ 2 در بازار و کارخانه


تفاوت قیمت عجیب پژو 206 تیپ 2 در بازار و کارخانه

پژٰو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد با قیمت فراتری نسبت به کارخانه به فروش می‌رسد. اما پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، این در صورتی است که قیمت کارخانه‌ای این خودرو برابر با ۱۵۰ میلیون تومان است. با توجه به این...

پژٰو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد با قیمت فراتری نسبت به کارخانه به فروش می‌رسد. اما

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، این در صورتی است که قیمت کارخانه‌ای این خودرو برابر با ۱۵۰ میلیون تومان است. با توجه به این موضوع مشخص می‌شود که قیمت کارخانه‌ای و بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ اختلاف ۱۰۰ درصدی دارد. البته برخی دیگر از محصولات ایران خودرو همانند دنا تیپ یک، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز و سمند EF7 نیز با چنین اختلاف قیمتی مواجه هستند که این موضوع نشان می‌دهد محصولات مذکور در بازار کشور متقاضیان زیادی دارند. نسخه‌های کارکرده پژو ۲۰۶ تیپ دو از مدل ۸۰ تا مدل ۱۴۰۰ با حداقل قیمت ۶۵ میلیون تومان و حداکثر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شوند.

قیمت کارخانه و بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲

تفاوت قیمت عجیب پژو 206 تیپ 2 در بازار و کارخانهتفاوت قیمت عجیب پژو 206 تیپ 2 در بازار و کارخانه

برای خرید پژو ۲۰۶ تیپ دو از درب کارخانه باید ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کنید. براساس جدول قیمت محصولات ایران خودرو در تیر ۱۴۰۱، قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ برابر با ۱۳۰ میلیون تومان است که البته قیمت نهایی به ۱۵۰ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان می‌رسد. باتوجه به این موضوع مشخص می‌شود که قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از سایر محصولات ایران خودرو پایین‌تر است، در رتبه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب پژو ۴۰۵ دوگانه سوز و سمند EF7 بنزینی با قیمت‌های ۱۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵۸ میلیون تومان قرار گرفته‌اند.

این در صورتی است که پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار آزاد با قیمتی دو برابر قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. این خودرو در هفته اول تیر با قیمتی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش شده است. البته برخی اوقات نیز می‌توان این خودرو را با قیمتی کم‌تر از ۳۰۰ میلیون تومان از بازار خرید و بالعکس برخی از فروشندگان نیز برای خودرو خود قیمتی بالاتر از ۳۰۰ میلیون تومان را در نظر می‌گیرند. مثلا یکی از مالکان پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در پایتخت قیمت ۲۹۱ میلیون تومان را برای فروش خودرو خود در نظر گرفته و شخص دیگری نیز در تهران به منظور فروش پژو ۲۰۶ خود قیمت ۲۸۸ میلیون تومان را در نظر گرفته است. از آن طرف نیز برخی دیگر از فروشندگان قصد دارند پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ را با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان به فروش برسانند.

قیمت نسخه‌های کار کرده ۲۰۶ تیپ دو

تفاوت قیمت عجیب پژو 206 تیپ 2 در بازار و کارخانهتفاوت قیمت عجیب پژو 206 تیپ 2 در بازار و کارخانه

برای خرید نسخه‌های کارکرده پژو ۲۰۶ تیپ دو باید حداقل ۶۵ میلیون و حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد. مثلا یکی از فروشندگان، برای پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۰ که ۳۱۰ هزار کیلومتر راه رفته و بدنه آن تمام رنگ است، قیمت ۶۵ میلیون تومان را در نظر گرفته است. یکی دیگر از فروشندگان نیز قصد دارد پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۲ را با کارکرد ۴۸۰ هزار کیلومتر، با قیمت ۷۵ میلیون تومان بفروشد، لازم به ذکر است که بدنه این خودرو چند لکه رنگ دارد. یکی از مالکان دیگر نیز پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۲ را که ۴۰۰ هزار کیلومتر راه رفته است، با قیمت ۹۰ میلیون تومان آگهی کرده است. این خودرو دارای ضبط و باند و دزدگیر بوده و بدنه آن نیز چند خط و خش دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۵ با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر و بدنه چند لکه رنگ و شاسی جلو ضربه خورده، ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. فروشنده دیگری نیز پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۰ را که کارکرد آن برابر با ۳۵ هزار کیلومتر بوده و از لحاظ بدنه و فنی نیز در شرایط خوبی قرار دارد، با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۵ که ۱۵۰ هزار کیلومتر راه رفته است با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. یکی از مالکان دیگر نیز پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۷ را که ۶۰ هزار کیلومتر راه رفته است، با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ که ۱۷ هزار کیلومتر راه رفته با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این در صورتی است که برخی از نسخه‌های صفر کیلومتر این خودرو با قیمت پایین‌تری فروخته می‌شوند.

جدول قیمت و مشخصات نسخه‌های کارکرده پژو ۲۰۶ تیپ دو

مدلکارکردوضعیتقیمت
۸۰۳۱۰ هزار کیلومتربدنه تمام‌رنگ۶۵ میلیون تومان
۸۲۴۸۰ هزارکیلومترچند لکه رنگ روی بدنه۷۵ میلیون تومان
۸۲۴۰۰ هزارکیلومترچند‌‌ خط‌وخش‌ روی بدنه‌۹۰ میلیون تومان می‌گیرد
۸۵۲۰۰ هزار کیلومترچند لکه رنگ روی بدنه۱۰۰ میلیون تومان
۹۰۳۵ هزارکیلومترفنی و بدنه سالم۱۵۰ میلیون تومان
۹۵۱۵۰ هزارکیلومترفنی و بدنه سالم۲۰۰ میلیون تومان
۹۷۶۰ هزارکیلوکمترفنی و بدنه سالم۲۵۰ میلیون تومان
۱۴۰۰۱۷ هزارکیلومترفنی و بدنه سالم۳۰۰ میلیون تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»