بازنگری آئین‌نامه‌های ارتقا در دانشگاه تهران


بازنگری آئین‌نامه‌های ارتقا در دانشگاه تهران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، ادامه تحصیل کارکنان را در راستای ارتقای دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه در راستای تشویق کارکنان به ادامه تحصیل، مدارک تحصیلی کارکنان را اعمال خواهد کرد تا بتوانند از مزایای آن بهره‌مند...

احمد نوحه گر گفت: ایجاد منظومه فکری که زمینه‌ساز رساندن کشور به توسعه پایدار باشد نیازمند انسجام فکری است.

او گفت: همه ارکان دانشگاه اعم از استادان، دانشجویان و کارکنان تشکیل‌دهنده این منظومه فکری هستند، این منظومه فکری می‌تواند زمینه‌ساز رساندن کشور به توسعه همه‌جانبه و موضوعات نوآوری و فناوری‌های نو باشد.

وی انسجام فکری سه رکن دانشگاه (استادان، دانشجویان و کارکنان) را لازمه رسیدن به توسعه کشور دانست و افزود: بدون این سه رکن رسیدن به توسعه ممکن نیست. وجود دانشجویان، استادان گرانقدر و کارکنان خدوم دانشگاه می‌تواند زمینه‌ساز رساندن کشور به سطح لازم از آگاهی‌ها باشد.

نوحه‌گر گفت: ما خود را موظف می‌دانیم که زمینه‌ساز رساندن کشور به توسعه از طریق انسجام فکری باشیم، در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم به عنوان پشتیبان در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای دستیابی به آبادی کشور در همه زمینه‌ها نقش‌آفرین باشیم.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس دانشگاه تهران مبنی بر حداکثر تلاش برای خدمت‌رسانی به کارکنان خدوم دانشگاه به عنوان یکی از سه رکن دانشگاه، اظهار داشت: بازنگری آئین‌نامه‌های ارتقا و تسهیل روند رتبه‌بندی از جمله اقدامات انجام شده در دوره مدیریت جدید در راستای خدمت‌رسانی به کارکنان است.

دکتر نوحه‌گر تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در ماه‌های اخیر انجام شده، بازنگری آئین‌نامه‌های نظام رتبه‌بندی از سال ۱۳۹۳ است که مشکلات زیادی را برای ارتقا کارکنان بوجود آورده بود.

وی بررسی پرونده‌های ارتقا کارکنان در واحدها را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به این پرونده‌ها عنوان کرد و گفت: در همین زمان کوتاه بر اساس سیاست‌هایی که دانشگاه دنبال می‌کند، با همکاری تعدادی از همکاران در واحدهای دانشگاه که شرایط همکاری با معاونت را داشتند، کارهای کمیته اجرایی را از ستاد به صف منتقل کردیم تا رسیدگی به امور رتبه‌بندی سریع‌تر انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دانشگاه باید همواره خود را ارتقا دهد، ادامه تحصیل کارکنان را در راستای ارتقای دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه باید کارکنان را به ادامه تحصیل تشویق کند چراکه ارتقای کارکنان موجب ارتقای کارایی دانشگاه می‌شود. دانشگاه هم در این راستا مدارک تحصیلی کارکنان را اعمال خواهد کرد تا بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نوحه‌گر در پایان با اشاره به کارهای در دست اقدام در جهت رفاه کارکنان دانشگاه، کلنگ‌زنی مهد کودک را در این همین راستا عنوان کرد و افزود: عملیات ساختمانی مهدکودک به کمک خیرین به زودی آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی