جدال غول‌های ایرانی در انتخابی کشتی آزاد


جدال غول‌های ایرانی در انتخابی کشتی آزاد

در حالی آخرین مسابقه انتخابی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی و بازی‌های اسلامی برگزار می‌شود که برخی نفرات حاضر در انتخابی در رده سنی جوانان هستند و احتمالاً باید در مسابقات جوانان جهان شرکت کنند.

به گزارش مشرق، آخرین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی در چند وزن قرار است ۱۹ تیرماه برگزار شود. البته کادر فنی در نظر دارد کشتی‌گیر منتخب خود را در اوزان ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم در مسابقات رنکینگ‌دار تونس مشخص کند جایی که علیرضا سرلک و محمد جوان در ۵۷ کیلو و رضا اطری و داریوش حضرتقلی‌زاده در ۶۱ کیلو برای رسیدن به مسابقات جهانی صربستان تلاش خواهند کرد.

اما چیزی که اخیرا مطرح شده مربوط به اسامی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی است که مردادماه در قونیه برگزار می‌شود و هنوز تکلیف تیم اعزامی آزاد و فرنگی در این مسابقات مشخص نیست. اگرچه در برخی از اوزان تکلیف آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی صربستان مشخص شده اما در خصوص بازی‌های اسلامی نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه به دلیل فاصله نزدیکی که مسابقات کشتی جوانان جهان با بازی‌های کشورهای اسلامی دارد هنوز کادر فنی به تصمیم قطعی درباره ترکیب اعزامی به بازی‌های اسلامی نرسیده است.

با پایان مسابقات انتخابی در تاریخ ۱۹ تیرماه و همین طور پایان مسابقات رنکینگ‌دار تونس، احتمالا کادر فنی اواخر تیرماه ترکیب ۲ تیم اعزامی خود را مشخص خواهد کرد البته کادر فنی حدود یک ماه پیش لیست بلندی را از کشتی‌گیران احتمالی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی به کمیته ملی المپیک اعلام کرده اما ترکیب اصلی اواخر تیرماه مشخص خواهد شد.

مسابقه انتخابی نهایی تیم ملی کشتی آزاد قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود، مسابقاتی که در آن حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، مجتبی گلیج، محمد حسین محمدیان و ... مدال‌آوران جهان و المپیک برای کسب دوبنده تلاش خواهند کرد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور