مامور فروش بلیت جام‌جهانی، معاون دبیرکل فوتبال در آستانه انتخابات؟!


انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می...

در راهروهای فدراسیون فوتبال این خبر غیر رسمی به گوش می رسد؛ شخصی که پیش از این برای فروش بلیت های جام جهانی انتخاب شده بود، حالا نامزد پست معاونت دبیرکل فدراسیون فوتبال شده است.

میرشاد ماجدی که تنها تا 8 شهریور سرپرست فدراسیون فوتبال است و باید در این روز با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، جای خود را به رییس جدید فدراسیون بدهد، طبق ادعای طرفداری با عزم و اراده ای جدی دنبال پیروزی در مجمع است تا با حمایت حیدر بهاروند و همراهی و همکاری حسن کامرانی فر، سرپرستی موقت خود را به ریاست فدراسیون تبدیل کند. او این روزها متهم است به تلاش برای چیدمان افراد همسو با خود در فدراسیون فوتبال تا شانس پیروزی در انتخابات را برای خود بالا ببرد.

در تازه ترین شایعه ای که از داخل فدراسیون فوتبال به گوش می رسد، علی میرغفاری، دبیر کارگروه بلیت های جام جهانی که انتخاب میرشاد ماجدی برای فروش بلیت های سه بازی ایران در جام جهانی است، گزینه معاونت دبیرکل فدراسیون فوتبال شده است.

در حالی که شنبه هفته گذشته حسن کامرانی فر حکم معاونت دبیرکل را برای داود پرهیزکار امضا کرد، حالا این شایعه بر سر زبانها افتاده که سرپرست موقت فدراسیون علاقه دارد علی میرغفاری معاون دبیرکل باشد.

بر اساس این گزارش؛ منتقدین معتقدند انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع که یکی از کارهای اصلی دبیرکل و معاونین و زیردستانش چیدن مجمع و ارسال دعوتنامه برای اعضای مجمع است، مشکوک به نظر می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403