تاثیر نظم در حمل نقل ترددی و آرامش بخشی به زائران در انتقال به مشاعر/رضایت حداکثری حجاج از نقل


تاثیر نظم در حمل نقل ترددی و آرامش بخشی به زائران در انتقال به مشاعر/رضایت حداکثری حجاج از نقل

رئیس سازمان حج و زیارت، وظیفه حمل و نقل ترددی در ایام تشریق و انتقال زائران به مشاعر را بسیار مهم دانست و تاکید کرد که نظم حمل و نقل ترددی موجبات آرامش بخشی زائران را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، « سید صادق حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه حمل و نقل ترددی با بیان اینکه برخی کارها و خدمات به مثابه عبادت محسوب می شود و تاثیرات معنوی بسیاری در نظر خداوند و پیامبر اکرم(ص)و اهل بیت عصمت و طهارت دارد گفت: برخی کارهای سخت و طاقت فرسا همانند عبادت است که یکی از آنها کار حمل و نقل ضیوف الرحمان است.
وی با بیان اینکه کارهایی نظیر حمل و نقل یا آشپزخانه که در ایام حج و در گرمای طاقت فرسا انجام می گیرد از نظر خداوند و حجاج نادیده گرفته نمی شود، گفت: برترین اعمال سخت ترین اعمال است ؛ برخی افراد دنبال استراحت هستند اما شما در هوای گرم و زیر نور شدید آفتاب زائران را راهنمایی می کنید و این نقل در تردد به عرفات و منا وظیفه ای سخت و دشوار است.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حمل و نقل برون شهری، درون شهری و ترددی و به ویژه راهنمایی زائران در نقل یکی از مهمترین کارها و مورد رضایت زائران در نظرسنجی ها است، گفت: طبق نظر سنجی ها بیشترین رضایتمندی در خصوص نقل بین شهری و راهنمایان است.
وی افزود: میزان رضایتمندی درذ هیچ حوزه ای بدین اندازه نبوده است و این نشان می دهد که دست اندرکاران حمل و نقل به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه همکاران حمل و نقل بین شهری در شیفت های 6 ساعته و زیر آفتاب سوزان خدمت رسانی می کنند گفت: این کارکرد از نظر خداوند نادیده گرفته نمی شود و همه ما نیز قدردان این تلاش ها هستیم.
وی افزود: وظیفه شناسی شما در ایام حج و بعد از مناسک موجب می شود بالاترین امتیاز را از مردم کسب نمایید و بی شک همه قدردان این زحمات هستند.
رئیس سازمان حج و زیارت خدمت رسانی در حمل و نقل برای ضیوف الرحمان را ناشی از عشق به مهمانان خدا دانست و گفت: شما عزیزان فضیلت این کار را انتخاب کرده اید و خداوند به نیت های شما پاداش اعطا می کند.
حسینی با اشاره به بازدید صورت گرفته از عرفات و منا و مزدلفه گفت: تسهیلات نسبت بهع سالهای قبل بهتر و با کیفیت تر شده و با همت و اراده پولادین شما و نظم و انضباطی که خواهید داشت قطعا مشکلی در انتقال زائران و بازگشت آنها پدید نمی آید.
وی افزود: نظم و دقت شما موجب آرامش بخشی به زائران و عدم مفقود شدن افراد می شود و بی شک این درایت و انسجام شما بازهم موجب رضایتمندی در طول روزهای ایام تشریق می شود.
حسینی خطاب به دست اندرکاران حمل و نقل درون شهری گفت که شما نقش بسزایی در کاهش دغدغه های زائران دارید و آرامش را به آنها هدیه می دهید.
وی کار نقل ترددی در عملیات را بسیار حساس دانست و گفت: اگر هر کدام دوستان به وظیفه خود عمل کنند مناسک به بهترین نحو به پایان خواهد رسید .
گفتنی است که 282 نفر در حمل و نقل ترددی در ایام تشریق وظیفه انتقال زائران کشورمان به مشاعر مقدسه را به عهده دارند

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس