مراکز تعویض پلاک، سمند را شماره گذاری نمی‌کنند


مراکز تعویض پلاک، سمند را شماره گذاری نمی‌کنند

پس از اینکه سازمان ملی استاندارد خودروهای سمند و تیبا را از لیست تمدید اعتبار حذف کرد، مراکز تعویض پلاک این خودروها را شماره‌گذاری نمی‌کنند.دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران در خرداد 1401 خودروهای سمند، تیبا یک و تیبا 2 را به دلیل...

پس از اینکه سازمان ملی استاندارد خودروهای سمند و تیبا را از لیست تمدید اعتبار حذف کرد، مراکز تعویض پلاک این خودروها را شماره‌گذاری نمی‌کنند.

دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران در خرداد 1401 خودروهای سمند، تیبا یک و تیبا 2 را به دلیل داشتن نقص‌های ایمنی از لیست تمدید اعتبار حذف کرد. در همین راستا افرادی که از قبل از طریق طرح‌های فروش خودروسازان این خودروها را خریداری کرده بودند، اکنون با مشکل شماره‌گذاری مواجه شدند.

جزئیات عدم شماره‌گذاری سمند

بررسی‌ها نشان می‌دهد مشتریان خودروهای سمند با وجود اینکه وجه خرید محصول را به شکل کامل به حساب خودروساز واریز کردند و این خودروها نیز فاکتور شده‌اند، اما خودروی آنها پلاک نمی‌شود. در همین راستا ایران خودرو اعلام کرد این شرکت برای اجرای تعهدات خود به مشتریان و سازمان‌هایی چون تاکسیرانی با سازمان ملی استاندارد جلساتی را برای اجرای این تعهدات برگزار کرده است.

تعداد تعهدات سمند محدود بوده و این خودروها آماده واگذاری هستند. همچنین عمدتا این خودروها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده بودند. در همین راستا ایران خودرو برای شماره‌گذاری این خودروها لازم سخت در تلاش است تا هرچه سریع‌تر آنها به دست مشتریان برسند. گفتنی است ایران خودرو پس از انجام تعهدات خط تولید سمند را به شکل کامل متوقف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی