چه میز اتویی بخرم؟


اتو کشیدن لباس‌ها کاری آسان، اما خسته‌کننده است؛ بااین‌حال گریزی از آن نیست و همه ما برای داشتن ظاهری موجه و منظم مجبور به اتو کردن لباس‌هایمان هستیم. البته داشتن یک اتوی خوب و میز اتوی استاندارد و مناسب می‌تواند این کار خسته‌کننده را به امری...

چه میز اتویی بخرم؟

اتو کشیدن لباس‌ها کاری آسان، اما خسته‌کننده است؛ بااین‌حال گریزی از آن نیست و همه ما برای داشتن ظاهری موجه و منظم مجبور به اتو کردن لباس‌هایمان هستیم. البته داشتن یک اتوی خوب و میز اتوی استاندارد و مناسب می‌تواند این کار خسته‌کننده را به امری لذت‌بخش تبدیل کند. به همین خاطر بسیاری از افراد حین خرید وسایل خانه مدام از دیگران یا حتی فروشنده می‌پرسند: چه میز اتویی بخرم؟ اگر ذهن شما هم درگیر این سؤال است، نگران نباشید! در این مقاله قصد داریم بهترین مدل‌های میز اتو را به شما معرفی کنیم. پس اگر به فکر خرید میز اتو هستید، خواندن این مقاله به تصمیم‌گیری راحت‌تر و سریع‌تر شما کمک می‌کند.

میز اتو کابینتی چرخدار؛ جدیدترین مدل میز اتو عروس

میز اتو یکی از مهم‌ترین وسایل در فهرست جهیزیه عروس است. میز اتوی کابینت‌دار را می‌توانیم به‌عنوان جدیدترین مدل به شما معرفی کنیم که جلوه زیبایی در میان وسایل شیک زوج‌های جوان دارد. در طراحی این محصولات فضاهایی برای جداسازی لباس‌های اتوشده و اتونشده اختصاص داده می‌شود. همچنین وسایلی مانند اتو یا انواع لوازم خیاطی را می‌توانید در کشوها یا کابینت‌های مختلف آن قرار دهید. میز اتو کابینتی به‌دلیل طرح‌های جذابی که دارد، امروزه به بخشی از دکوراسیون منزل تبدیل شده است. با خرید میز اتو بلج می‌توانید ضمن تهیه یک محصول باکیفیت، از مزایایی مانند پرداخت در محل و ارسال به سراسر کشور نیز بهره‌مند شوید.

میز اتو کمدی چرخ‌دار به‌واسطه چرخ‌های کوچکی که در زیر آن تعبیه شده است، جابه‌جایی را برای فرد آسان می‌کند. این نوع از میز اتو را می‌توانید در قسمت‌های مختلف خانه قرار دهید و در صورت نیاز، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنید. محل گذاشتن میز اتو کاملاً به سلیقه خودتان بستگی دارد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند میز اتو را کنار کمد لباس قرار دهند؛ درصورتی‌که برخی دیگر دوست دارند بلافاصله بعد از درآوردن لباس از ماشین لباس‌شویی، آن‌ها را اتو کنند و به همین خاطر گوشه‌ای از آشپزخانه یا هال را به میز اتو اختصاص می‌دهند.

میز اتو مخفی کشویی؛ بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک

در حال حاضر، به‌دلیل مسائل اقتصادی و اقتضای شهرنشینی، خانه‌های آپارتمانی رواج بیشتری پیدا کرده‌اند. این موضوع باعث کوچک‌تر شدن متراژ خانه‌ها شده و افراد را با چالش‌هایی مثل کمبود فضا مواجه کرده است. برای غلبه بر این مشکلات، وسایلی مانند تخت خواب تاشو و میز اتو مخفی کشویی طراحی و تولید شده‌اند تا استفاده از فضا را به حداقل ممکن برسانند.

میز اتو مخفی کشویی هیچ فضایی از اتاق را اشغال نمی‌کند و معمولاً داخل کمد دیواری تعبیه می‌شود. ابعاد میز اتو کشویی به‌نحوی است که تأثیر چندانی روی فضای کمد ندارد و فقط به‌اندازه یک کشوی کوچک جا می‌گیرد. به همین خاطر اگر شما هم با کمبود فضا مشکل دارید یا به هر دلیلی تمایلی به خرید میز اتو کمدی ندارید، نصب میز اتوی کشویی بهترین انتخاب برایتان است.

چه میز اتویی بخرم؟

میز اتو کمدی ثابت؛ نظم‌دهنده و تزئین‌کننده اتاق

میز اتو کمدی ثابت ظاهری شبیه به میز کابینتی چرخ‌دار دارد، اما به‌راحتی قابل‌جابه‌جایی نیست. اگر می‌خواهید یک مکان خاص را به اتو کردن لباس‌هایتان اختصاص دهید، میز اتو کمدی ثابت بهترین انتخاب برای شما است. کمدها و کشوهای تعبیه‌شده روی این دسته از محصولات به شما در نظم‌دهی بهتر وسایل کمک می‌کنند. همچنین طرح‌های جذاب و متنوع آن باعث می‌شود تا به‌راحتی بتوانید میز اتو را با سایر وسایل اتاق یا هال ست کنید.

ابعاد میز اتو کمدی، مدل و کیفیت آن از جمله مواردی است که هنگام خرید باید آن‌ها را مدنظر قرار دهید. در گذشته، میز اتو صرفا وسیله‌ای کاربردی به حساب می‌آمد و هیچ جایگاهی در دکوراسیون منزل نداشت؛ اما امروزه حتی تشک تخت هم مدل‌ها و انواع گوناگونی دارد و در دکوراسیون اتاق به آن توجه می‌شود؛ بنابراین اگر به چیدمان اتاق یا خانه خود اهمیت می‌دهید، هنگام خرید میز اتو به هماهنگی مدل آن با سایر وسایل دقت کنید.

میز اتو دیواری کمددار؛ زیبا و کم‌جا

میز اتو دیواری را می‌توانید کنار کمد لباس‌هایتان در اتاق خواب نصب کنید. ظاهر این محصول کاملاً شبیه به یک کمد دیواری است که درون آن چند قفسه و یک میز قرار دارد. از این قفسه‌ها می‌توانید برای قرار دادن اتو و سایر وسایل موردنیاز هنگام اتو کردن لباس‌ها استفاده کنید. میز اتوی دیواری کمددار یک محصول کم‌جا برای اتاق‌های کوچک است که فضای چندانی به خود اختصاص نمی‌دهد. این نوع میز اتو را می‌توانید با سایر کمدهای اتاقتان ست کنید تا دکوراسیونی جذاب داشته باشید.

چه میز اتویی بخرم؟

میز اتو آویز با قابلیت جابه‌جایی آسان

اگر به‌دنبال یک میز اتوی کاملاً ساده و درعین‌حال جدید هستید و مدام می‌پرسید چه میز اتویی بخرم، مدل آویز این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. میز اتو آویز را می‌توانید از در کمد یا در اتاق آویزان کنید و حتی درصورت نیاز نداشتن، آن را بردارید و در محل دیگری قرار دهید. سبکی و قابلیت جابه‌جایی آسان مهم‌ترین ویژگی‌های میز اتو آویز است. برای استفاده از این محصول فقط کافی است قسمت بالایی آن را به سمت پایین بکشید تا از حالت تاشده خارج شود. البته هنگام اتو کردن لباس روی میز اتو آویز نباید فشار زیادی به آن وارد کنید؛ زیرا هیچ پایه‌ای برای این محصولات تعبیه نشده و امکان شکستن آن‌ها وجود دارد.

خرید انواع میز اتو از بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات چوبی در ایران

در این مقاله سعی کردیم با بررسی انواع میز اتو به سوال چه میز اتویی بخرم پاسخ دهیم. میز اتو تأثیر قابل‌توجهی روی کیفیت کار و همچنین لذت‌بخش‌تر شدن انجام آن دارد. در گذشته بسیاری از افراد از وسایلی مانند بالش برای اتو کردن استفاده می‌کردند؛ اما با گذشت زمان وسیله‌ای به نام میز اتو به وجود آمد که به‌دلیل سطح صاف آن، سرعت کار را بالاتر می‌برد. امروزه انواع میزهای اتو با کاربری‌های مختلف و در طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند که علاوه‌بر کارایی، در دکوراسیون منزل نیز تاثیرگذار هستند.

گروه تولیدی بلج با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات چوبی، انواع وسایل خانه و آشپزخانه را با بهترین کیفیت به شما عزیزان عرضه می‌کند. برای مشاهده محصولات بلج وارد سایت bolej.ir شوید تا تنوع کالاها شما را شگفت‌زده کند. همچنین در هر مرحله از خرید اگر نیاز به دریافت مشورت تخصصی داشتید، فقط کافی است با شماره‌تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید تا از مشورت کارشناسان بلج بهره‌مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان