چلسی برای جذب ستاره یوونتوس به سیم آخر زد!


چلسی برای جذب ستاره یوونتوس به سیم آخر زد!

باشگاه چلسی برای جذب ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و جوان باشگاه یوونتوس به شدت اصرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی آنتونی رودیگر و انتقال احتمالی سزار آسپلیکوئتا و آندریاس کریستنسن به بارسلونا، مدیران چلسی را مجاب به جذب یکم مدافع جدید کرده و نام ماتیس دی لیخت در لیست خرید توماس توخل قرار گرفته است. باشگاه چلسی هفته گذشته اولین بار رسما برای خرید ماتیس دی لیخت، ستاره جوان یوونتوس وارد عمل شده و البته پیشنهاد 40 میلیون یورویی این باشگاه انگلیسی توسط بیانکونری رد شد.

چلسی برای جذب ستاره یوونتوس به سیم آخر زد!

چلسی حاضر به گنجاندن تیمو ورنر یا کریستین پولیسیچ نیز در این قرارداد بود، اما بیانکونری اولین پیشنهاد آبی‌ها را رد کرد و حالا بر اساس ادعای نشریه گاتزتا دلااسپورت، مدیران چلسی با پیشنهاد جدیدی برای خرید ماتیس دی لیخت وارد عمل شده اند. چلسی به زودی پیشنهاد 70 میلیون یورویی جدید ارائه خواهد کرد و البته به نظر می رسد یوونتوس حداقل 80 میلیون یورو برای فروش این مدافع ارزشمند می خواهد. با توجه به تمایل شدید توماس توخل به جذب دی لیخت، احتمالا این انتقال در هفته های آتی نهایی خواهد شد.

بند فسخ 120 میلیون یورویی در قرارداد ماتیس دی لیخت وجود دارد و بیانکونری نیز به راحتی حاضر به از دست دادن این بازیکن نیست. البته خود ماتیس دی لیخت می خواهد در تابستان باشگاه یوونتوس را ترک کند و مائوریتزیو آریوابنه، مدیرعامل باشگاه اوایل این هفته این اخبار و شایعات را تایید کرد. کاپیتان سابق آژاکس در سال 2019 با قراردادی 85.5 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست، اما شرایط تا امروز چندان بر وفق مراد ماتیس دی لیخت پیش نرفته و او به دنبال تجربه ای جدید در لیگ برتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه