آزمون‌های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود


آزمون‌های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

آزمون‌های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم با هدایت و نظارت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آزمون های پایانی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریمِ ستاد راهبری حفظ قرآن کریم برگزار می گردد: این آزمون ها روزهای 13 تا 15 تیرماه با حضور بیش از 2000 نفر از شرکت کنندگان از دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به صورت سراسری و برخط به نشانی: https://lms.telavat.ir برگزار می شود.

این آزمون ها در سه درس آشنایی با علوم قرآنی(13تیرماه)، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی(14 تیرماه) و روانشناسی در حفظ قرآن کریم(15 تیرماه) برگزار و مابقی دروس روش تدریس حفظ قرآن کریم و تدویر خوانی توسط دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار گردیده یا برگزار می شود.

این مرکز با اعلام اینکه هدف از برگزاری این دوره ها؛ شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان جهت تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم است، عنوان نموده است که شرکت کنندگان در صورت کسب حدنصاب لازم در تمامی آزمون ها(کتبی و عملی) ضمن دریافت گواهینامه، مجوز تدریس در دوره های آموزش حفظ قرآن کریم را دریافت می کنند.

در پایان دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار کننده دوره ها به شرح زیر اعلام شده اند: مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ارتش، سپاه، بسیج، دارالقرآن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر