صدور اسناد حدنگاری عامل کاهش اختلافات در روستاهاست


صدور اسناد حدنگاری عامل کاهش اختلافات در روستاهاست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حسن بابایی در گفتگو با میزان افزود: در جریان سفر‌های استانی در دیدار با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر...

صدور اسناد حدنگاری عامل کاهش اختلافات در روستاهاستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما حسن بابایی در گفتگو با میزان افزود: در جریان سفر‌های استانی در دیدار با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر حدنگاری و صدور اسناد حدنگاری بر صدور این اسناد به منظور کاهش اختلافات، دعاوی و موجبات توسعه در روستا‌ها تاکید شد.
وی تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد صدور اسناد زراعی حقوق زارعانه و مالکانه زارعان مخصوصا در احیاء اراضی موات باید مدنظر قرار گرفته شود و متولیان اراضی حق بیشتر از حقوق متصوره از زارعان را دریافت نکنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همچنین بر صدور اسناد زراعی برای زارعان تاکید شد چرا که به دلایل مختلف صدور این اسناد مهم‌تر از صدور اسناد دولتی و اراضی ملی است، زیرا این اسناد آثاری مختلفی برای زارعان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...