ارباب: پتانسیل رفتن روی سکوی بازی‌های هم‌بستگی اسلامی را داریم/ زنگنه: سطح رقابت‌های قونیه بسیار بالاست


ارباب: پتانسیل رفتن روی سکوی بازی‌های هم‌بستگی اسلامی را داریم/ زنگنه: سطح رقابت‌های قونیه بسیار بالاست

سرمربی و مربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به رقابت‌های هم‌بستگی اسلامی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرحناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: شرایط تمرینی خوبی را در آکادمی ملی المپیک پشت سر می گذاریم و ملی پوشان در شرایط بدنی و روحی خوبی قرار دارند ولی اگر دیدار تدارکاتی داشتیم، به مراتب وضعیت بهتری برای حضور در این رقابت ها داشتیم. با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه راهی این مسابقات می شویم ولی چیزی که مهم است این است که آینده درخشانی در انتظار این تیم خواهد بود و بچه ها انگیزه زیادی برای موفقیت در این میدان دارند.

ارباب در خاتمه بیان داشت: فیلم مسابقات حریفان را بخوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از حریفان داریم و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و همچنین داشتن یک مربی بدنساز خوب بچه ها در شرایط مطلوبی راهی این رقابتها می شوند و در تمامی اوزان نفراتمان پتانسیل بر روی سکو رفتن را دارند.
همچنین پگاه زنگنه، مربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی عنوان داشت: من خود در چند دوره از بازیهای کشورهای اسلامی بعنوان کاراته کا حضور داشتم و می توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست.
وی تصریح داشت: ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه ها برای موفقیت در این رقابت ها بسیار با انگیزه اند وامیدواریم بتوانند در این رقابت ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازیها داشته باشد. نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه،مراکش،مصر،الجزایر،آذربایجان،قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابتها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا