ارباب: پتانسیل رفتن روی سکوی بازی‌های هم‌بستگی اسلامی را داریم/ زنگنه: سطح رقابت‌های قونیه بسیار بالاست


ارباب: پتانسیل رفتن روی سکوی بازی‌های هم‌بستگی اسلامی را داریم/ زنگنه: سطح رقابت‌های قونیه بسیار بالاست

سرمربی و مربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به رقابت‌های هم‌بستگی اسلامی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرحناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: شرایط تمرینی خوبی را در آکادمی ملی المپیک پشت سر می گذاریم و ملی پوشان در شرایط بدنی و روحی خوبی قرار دارند ولی اگر دیدار تدارکاتی داشتیم، به مراتب وضعیت بهتری برای حضور در این رقابت ها داشتیم. با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه راهی این مسابقات می شویم ولی چیزی که مهم است این است که آینده درخشانی در انتظار این تیم خواهد بود و بچه ها انگیزه زیادی برای موفقیت در این میدان دارند.

ارباب در خاتمه بیان داشت: فیلم مسابقات حریفان را بخوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از حریفان داریم و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و همچنین داشتن یک مربی بدنساز خوب بچه ها در شرایط مطلوبی راهی این رقابتها می شوند و در تمامی اوزان نفراتمان پتانسیل بر روی سکو رفتن را دارند.
همچنین پگاه زنگنه، مربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی عنوان داشت: من خود در چند دوره از بازیهای کشورهای اسلامی بعنوان کاراته کا حضور داشتم و می توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست.
وی تصریح داشت: ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه ها برای موفقیت در این رقابت ها بسیار با انگیزه اند وامیدواریم بتوانند در این رقابت ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازیها داشته باشد. نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه،مراکش،مصر،الجزایر،آذربایجان،قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابتها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس