تکذیب تجاوز جنسی به کامیونداران ایرانی در عراق/ یک نفر بازداشت شد


تکذیب تجاوز جنسی به کامیونداران ایرانی در عراق/ یک نفر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

شهرام کرمی در این رابطه اظهار کرد: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هدف ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق، ادعا می کند که کامیون داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: باتوجه به بررسی های بعمل آمده و کذب بودن این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان(عج) شخص مورد نظر را شناسایی، تحت رصد و دستگیر کردند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه به اقرار این فرد مبنی بر کذب بودن ادعاهایش اشاره کرد و گفت: طبق شواهد احتمالا این فرد با شبکه ها و رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مسئول قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده اند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان در این نشست خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شدند و در این راستا و باتوجه به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه، به شدت با انتشار دهندگان کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی