تخریب منازل مسلمانان با ادعای غیرقانونی بودن در کارناتاکا


تخریب منازل مسلمانان با ادعای غیرقانونی بودن در کارناتاکا

مقامات هند با ادعای غیرقانونی بودن به تخریب منازل مسلمانان در ایالت کارناتاکا اقدام کردند که این مسئله واکنش فعالان اجتماعی این کشور را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، شبکه های ارتباط جمعی در هند فیلم های ویدئویی را از لحظات تخریب منازل مسلمان در چیکاماگالورو در ایالت جنوبی کارناکا توسط بولدوزرها را به پخش کردند.

در یکی از این فیلم ها، یک خانواده مسلمان دربرابر خرابه های منزلش ایستاده و گریه می کند. ناراحتی و اندوه بر همه ساکنان این منطقه حاکم شده است.

مقامات هند، منازل برخی از مسلمانان در ایالت کارناتاکا را با ادعای قانونی نبودن و پس از اعتراض های اخیر مسلمانان نسبت به اظهارات موهن یک مقام ارشد هندو به پیامبر اکرم(ص) تخریب کردند.

مدیریت این ایالت روز گذشته(دوشنبه 13 تیر 1401) با استفاده از بلدوزر به تخریب این منازل اقدام کرد. فعالان هندی از طریق شبکه های مجازی فیلم ها و تصاویر این حادثه را مستند کردند.

عمران خان، روزنامه نگار هندی به نقل از باسافراج مدیر چیکاماگالورو می گوید: دولت بیش از یک سال پیش، اخطاریه تخریب را برای صاحبان منازل ارسال کرد. این درحالی است که ساکنان این منطقه تاکید کردند که هیچ هشدار یا اخطاریه ای از دولت دریافت نکردند.

فعالان شبکه های اجتماعی، حزب حاکم بهاراتیا جاناتا را متهم به هدف قرار دادن مسلمانان و تشدید انزجارطلبی و تنفر علیه مسلمانان کردند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...