دیوارنگاری و فضاسازی کانون «دوستان آسمانی» ویژه عید غدیر و ماه محرم


دیوارنگاری و فضاسازی کانون «دوستان آسمانی» ویژه عید غدیر و ماه محرم

گواهیان از دیوارنگاری و فضاسازی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» و آماده سازی آن برای برگزاری برنامه های عید غدیر و ماه محرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به 2 مناسبت مهم مذهبی پیش رو و لزوم برگزاری هر چه بهتر مناسبت های عید غدیر خم و دهه اول ماه محرم، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مهیای برگزاری این مناسبت ها شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: دیوار نگاری و فضاسازی محیط مسجد و کانون از جمله اقداماتی است که اکنون در این کانون فرهنگی هنری به منظور استقبال از این مناسبت های مذهبی در حال انجام شدن است.

وی بیان کرد: مطالب استفاده شده برای دیوارنگاری حاوی ابیاتی از اشعار شاعران آیینی در وصف سیدالشهدا (ع) و امام علی (ع) و جملاتی با همین عناوین است.

گواهیان خاطرنشان کرد: این اقدام فرهنگی به همت بچه های مسجد در حال انجام شدن بوده و دیوار نگاری و فضاسازی محیط کانون نیز به همت هنرمند مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری در حال انجام است.

وی عنوان کرد: همه ساله در ایام عید غدیر خم، جشن های باشکوهی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» و با حضور چند هزار نفره خانواده ها و بچه های مسجد برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: اجرای سرود، تئاتر، مسابقات فرهنگی و سرگرمی، مولودی خوانی و... از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری در برگزاری آیین جشن عید غدیر است.

وی اظهار کرد: همچنین این کانون فرهنگی هنری در ایام محرم با برگزاری آیین های سوگواری نسبت به خاندان سید و سالار شهیدان و اصحاب باوفایش ادای احترام می کند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...