برگزاری مسابقه «جام پنالتی» ویژه بچه های مسجد در کانون «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» قیروکارزین


برگزاری مسابقه «جام پنالتی» ویژه بچه های مسجد در کانون «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» قیروکارزین

قلی پور از برگزاری مسابقه «جام پنالتی» ویژه بچه های مسجد در کانون «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» شهرستان قیروکارزین خبر داد.

«مسلم قلی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه برنامه ها و فعالیت های اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)»، یک دوره مسابقه «جام پنالتی» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه عید سعید قربان برنامه ریزی شده است، افزود: مسابقه «جام پنالتی» ویژه بچه های مسجد در رده سنی بالای 15 سال برگزار می شود.

وی به الزامات شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: پوشیدن کفش، لباس و شلوار ورزشی و حضور به موقع در محل برگزاری مسابقه از جمله الزامات شرکت در این برنامه است.

قلی پور با اشاره به زمان برگزاری مسابقه «جام پنالتی» در این کانون فرهنگی هنری، عنوان کرد: این برنامه روز جمعه 17 تیرماه از ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار می شود.

وی از عموم بچه های مسجد برای نام نویسی در این مسابقه دعوت کرد و گفت: علاقمندان تا روز چهارشنبه 15 تیرماه فرصت دارند تا جهت شرکت در این برنامه با مراجعه به کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» نام نویسی کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» شهرستان قیروکارزین در پایان عنوان کرد: این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین و سازمان مردم نهاد «پیشگامان» به اجرا در می آید.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان