جنگ در اروپا بر سر مدافع گران‌ قیمت هلندی


جنگ در اروپا بر سر مدافع گران‌ قیمت هلندی

چلسی و بایرن مونیخ تمام توان خود را گذاشته‌اند تا در تابستان مدافع یوونتوس را خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دی مارتزیو، خبرنگار معتبر ایتالیایی‌ها از علاقه 2 باشگاه بزرگ اروپا نسبت به مدافع تورین خبر داد.

ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس که عملکردی پر فراز و نشیب در جمع بیانکونری به ثبت رسانده، مورد توجه چلسی و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

دی مارتزیو نوشت که اولین تماس بایرن مونیخ برای انتقال دلیخت شب گذشته انجام شد. بایرن پس از رفتن نیکولاس زوله، خواهان به خدمت گیری مدافع هلندی است تا زوج اوپامکانو و دلیخت را در عمق خط دفاع خود ایجاد کند.

جنگ در اروپا بر سر مدافع گران‌ قیمت هلندی

البته بایرن مونیخ یک رقیب بسیار سرسخت به نام چلسی دارد. مهمترین گزینه توخل در تابستان کنونی دلیخت است و باشگاه چلسی که خرید بزرگی نداشته، قصد دارد مدافع چلسی را خریداری کند.

آنتونی رودیگر و آندریاس کریستینسن راهی رئال و بارسلونا شدند و چلسی بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدافع است. به همین توخل هشدار داده تا دلیخت باید به استمفورد بریج آید و پس از آژاکس و یوونتوس، روزهای فوتبالی خود را در لندن سپری کند.

از طرفی کریستین فالک، خبرنگار مشهور آلمانی‌ها شب گذشته در بیلد نوشت که دلیخت شخصاً علاقه‌مند است که راهی بوندس لیگا شود. او می‌خواهد به مدافع بایرن مونیخ تبدیل شود و علاقه‌ای برای رسیدن به چلسی ندارد.

نکته مهم در خرید دلیخت، قیمت این بازیکن است. طبق گزارش‌ها یوونتوس برای او 70 میلیون یورو پول درخواست کرده که فالک نوشت که این مبلغ را بایرن پرداخت نخواهد کرد. باید دید چلسی پس از آمدن مدیریت جدید آیا چنین مبالغی پرداخت خواهد کرد یا باید مذاکرات به شکلی دیگر پیش رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟