واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ


واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ

عضو هیات رئیسه فدراسیون هر گونه شایعه در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی را رد کرد.

به گزارش مشرق، بهرام رضائیان در خصوص جلسه هم‌اندیشی فرهنگی باشگاه‌های فوتبال اظهار داشت: سازمان لیگ و فدراسیون با هماهنگی وزارت ورزش برنامه‌های جامع و کاملی برای فصل جدید دارند، مهم‌ترین و اجرایی‌ترین بخش فوتبال کشور باشگاه‌ها هستند و فدراسیون فوتبال مقدمات لازم را با هماهنگی وزارت ورزش فراهم کرده تا ان‌شاءالله باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی در کنار هم بتوانیم در کنار هواداران پرشور در لیگ آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا مردم لذت بیشتری ببرند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد شایعات تغییر دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: هیچ تغییری در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انجام نمی‌شود، به همین صراحت! فضای مجازی فضایی آزاد است و همه می‌توانند اظهارنظر کنند، ولی تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده و قرار نیست بیفتد. در آینده هم به صراحت گفتم هیچ گونه تغییری در مورد سرمربی تیم ملی اتفاق نمی‌افتد.

وی در مورد برپایی اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در اروپا پیش‌بینی شده دو بازی دوستانه خیلی خوب انجام می‌شود. یکی از گزینه‌ها اتریش است، در هر صورت ما یک طرف قضیه هستیم و تیم‌هایی هم که می‌خواهند با ما بازی کنند باید ببینیم در کدام کشور می‌توانیم راحت‌تر با آنها بازی کنیم. دنبال این کار هستیم و ان‌شاءالله به سرانجام می‌رسد و آن را قطعی می‌کنیم.

رضائیان در خصوص بحث البسه تیم ملی تصریح کرد: فرایند قانونی انجام شده،‌ مکاتبات صورت گرفته، دو شرکت ایرانی و خارجی داریم که هر دو در داخل فعالیت می‌کنند. در حالی رسیدن به نتیجه نهایی هستیم تا الان با هیچ شرکتی قرارداد بسته نشده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های عزیزی خادم پیرامون بحث 10 میلیارد تومان با مجوز وزارت ورزش که روی برکناری‌اش تاثیرگذار بود و همچنین اعضای فدراسیون را خائن نامید، گفت: اتفاقی بوده که گذشته و من اصلا قصد ورود به آن را ندارم. دیروز سخنگوی فدراسیون صحبت کرد، در هر صورت هر کسی در هر فضایی می‌تواند اظهارنظر کند. او هیات رئیسه را خائن نامید، ولی به هر صورت این اتفاق افتاد. فدراسیون وارد مسئولیت جدیدی شده و مجمع هم آن اتفاقات را تایید کرده، برای همه به خصوص عزیزی خادم در مسیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:

آغاز چالش اسکوچیچ با تیم‌های لیگ برتری‌/ اردوی خارج از فیفادی تهدید یا فرصت؟

رضائیان در مورد تخلفات گذشته عزیزی خادم اظهار داشت: بازگشت به گذشته برای فوتبال خوب نیست، فوتبال وارد مسیر جدیدی شده، چند وقت دیگر باید به جام جهانی برویم. از همه خواهش می‌کنم به تیم ملی کمک کنند، پرداختن به حاشیه هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند. همه باید در کنار تیم ملی باشیم که عشق مردم است. تنش‌ها را کنار بگذاریم. وارد حاشیه نشویم. این حواشی شاید برای زمان کمی جذاب باشد اما واقعا کمکی به ما نمی‌کند. از همه خواهش می‌کنم به فوتبال بپردازند تا مردم در جام جهانی خوشحال باشند.

وی در مورد اینکه آیا خزانه فدراسیون پر شده، گفت: ماهیت فوتبال ما درآمدزا است و می‌تواند درآمد خودش را داشته باشد و به امورات خودش بپردازد. سرمایه زیادی در فیفا داریم اما با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو هستیم. از همان محلی که تمام کشورهای دنیا در دنیا سرمایه‌گذاری می‌کنند و سرمایه‌ای که در فیفا است ما نمی‌توانیم استفاده کنیم. از حمایت دولت و مجلس تشکر می‌کنم، در سال جام جهانی هستیم،‌ قرار بود مساعده 55 میلیاردی مصوب مجلس از طریق سازمان برنامه و بودجه پرداخت شود. امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد.

رضائیان در مورد اینکه آیا قصد ثبت نام در انتخابات فوتبال را دارد عنوان کرد: نه، قصد ندارم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فدراسیون اعلام کرده مربیان تیم ملی حق فعالیت در باشگاه‌ها را ندارند، کریم باقری پرسپولیس را انتخاب کرده، علی اصغر قربانعلی پور قرار بود به نساجی برود و با حضورش موافقت شد، اما مهرداد خانبان در تیم ملی و پرسپولیس همزمان فعالیت دارد و امروز هم به عنوان نماینده کادر فنی در سمینار فیفا حضور داشته، گفت: به صراحت به او اعلام کردیم بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند. اسکوچیچ اعلام نیاز کرده، پرسپولیس و تیم‌های دیگر همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌اند، ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد. ان‌شاءالله او تیم ملی را انتخاب می‌کند، در آخرین اردو خانبان به تیم ملی اضافه شد و با اسکوچیچ هماهنگ بود، اما سیاست فدراسیون فوتبال این است که با هر مربی‌ای که همکاری می‌کند فقط در تیم ملی باشد تا شک و شبهه‌ای به وجود نیاید.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟