شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد +عکس


سری می بند پرو (Mi Band Pro) مرز بین دستبند هوشمند و ساعت هوشمند را در بر می گیرد.

به گزارش مشرق، راهبرد دستبندهای هوشمند را شاید شیائومی با قدرت آغاز کرده باشد اما ساعت‌های هوشمند اقتصادی با برند هواوی و آنر همه‌گیرتر شد. با این حال این‌ها دلیل نمی شود که شیائومی وارد ساعت‌های هوشمند اقتصادی نشود، Xioami Mi Band ۷ Pro حاصل این تلاش است. امروز شیائومی می بند ۷ پرو رسما معرفی شد.

شیائومی می بند ۷ پرو

سری می بند پرو (Mi Band Pro) مرز بین دستبند هوشمند و ساعت هوشمند را در بر می گیرد. این محصول صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی دارد که عریض تر از نمایشگر Mi Band ۷ است. همچنین بزرگتر از صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی Redmi Smart Band ۷ Pro خواهد بود.

صفحه نمایش AMOLED شیائومی Mi Band ۷ Pro دارای تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi است که شیائومی به آن وضوح “سطح شبکیه” می‌گوید. این مساحت بیشتری را برای نمایش داده‌ها و اعلان‌های سلامت ارائه می‌دهد.

شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد +عکس

شیائومی می بند ۷ پرو با GPS داخلی ارایه می شود

مزیت کلیدی دیگر می بند Pro این است که گیرنده GPS داخلی دارد. در واقع از GPS، GLONASS، Galileo، Beidou و QZSS پشتیبانی می کند.

اگر به صفحه نمایش برگردیم، یکی دیگر از پیشرفت ها نسبت به دستبند می بند ۷ عادی، حسگر نور محیط است که روشنایی خودکار را فعال می کند. حالت نمایش همیشه روشن نیز در دسترس است. شیائومی همچنین بیش از ۱۸۰ واچ‌فیس جدید را برای گروه جدید طراحی کرده است.

سفارشی سازی بیشتر از طریق بند ساعت در دسترس است. ۶ رنگ کلاسیک برای انتخاب وجود دارد که قیمت آنها ۷.۳ دلار / ۷ یورو است، به علاوه دو گزینه خاص دارای بافت چرمی که سبز ون گوگ و خاکستری مونه نام دارد و قیمت آن ۸.۸ دلار / ۸.۴ یورو است.

ساعت هوشمند اقتصادی شیائومی Mi Band ۷ Pro دارای پایش ضربان قلب و اکسیژن خون در تمام روز است. اگر حس کند که سطح SpO۲ شما خیلی کم است، هشدار می دهد. نظارت بر خواب پیشرفته نیز در دسترس است و سه مرحله خواب سبک، عمیق و REM را ردیابی می کند.

این ساعت دارای ۱۱۷ حالت ورزش، از جمله ۱۰ دوره دویدن است. از جمله آنها دوره های دویدن تناوبی برای چند سطح مهارت، تمرینات تناوبی با شدت متوسط ​​(MIIT)، تمرینات استقامتی هوازی و غیره است. می‌توانید با کسب مدال‌هایی برای گام‌های روزانه، کالری‌های سوزانده شده یا سایر خوانش‌ها، دوستان خود را به چالش بکشید تا سالم بمانند.

علاوه بر این، Mi Band ۷ Pro تا فشار ۵ATM در برابر آب مقاوم است، بنابراین می توانید آن را برای شنا در استخر ببرید و تا عمق ۵۰ متر ضد آب است.

شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد +عکس

قیمت شیائومی می بند ۷ پرو

شیائومی Mi Band ۷ Pro از امروز در چین به فروش می رسد و قیمت آن معادل ۶۰ دلار / ۵۷ یورو است. توجه داشته باشید که این ساعت دارای NFC هم است.

منبع:ترنجی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403