انبارلویی: دولت رئیسی، دندان ارتباط با غرب را کنده و دور انداخته است


انبارلویی: دولت رئیسی، دندان ارتباط با غرب را کنده و دور انداخته است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت آقای رئیسی دندان ارتباط با غرب را کنده و دور انداخته است زیرا به خوبی نسبت به تمام خسارت‌هایی که از سوی غرب بر ما وارد شد، آگاه است و در مقطع کنونی تهران خوب می‌داند که توسعه روابط...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فردا، محمدکاظم انبارلویی، فعال و تحلیلگر سیاسی، گفت: «روابط ایران و روسیه کاملا راهبردی است. ما در خزر از همسایگان روسیه هستیم و روسیه به عنوان کشوری که هم همسایه است و هم روابط راهبردی با ما دارد در مسئله تحریم‌های ظالمانه آمریکا در کنار ملت ایران ایستاد».

او ادامه داد: «کسانی که سفر اخیر آقای باقری به روسیه را زیر سوال می‌برند در برابر سفرهای متعدد هم‌طیف‌هایشان به وین و قدم‌زدن‌ها با وزیر خارجه آمریکا چرا سکوت کرده بودند و علامت سؤال نمی‌گذاشتند؟ دولت سیزدهم در حال بسط روابط خارجی با همسایگان است و تا اینجای کار خوب جلو آمده است. آنهایی که در حوزه سیاست خارجی مدام به دولت حمله می‌کنند، صرفا در اندیشه تأمین منافع غرب‌اند و به هیچ‌وجه منافع ملی برایشان اهمیت ندارد».

انبارلویی: دولت رئیسی، دندان ارتباط با غرب را کنده و دور انداخته است

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «دولت آقای رئیسی دندان ارتباط با غرب را کنده و دور انداخته است زیرا به خوبی نسبت به تمام خسارت‌هایی که از سوی غرب بر ما وارد شد، آگاه است و در مقطع کنونی تهران خوب می‌داند که توسعه روابط با کشورهای همسایه و کشورهای شرقی و در مجموع برقراری و گسترش روابط با کشورهایی که استقلال ما را زیر سؤال نبرده‌اند، بهترین سیاست است».

انبارلویی در پایان گف: «۲۰سال است که مذاکره با غربی‌ها درباره موضوع هسته‌ای در جریان است و در تمام این ۲۰سال چیزی جز دروغ و بدعهدی نشنیدیم و ندیدیم. آنها نه ضمانت می‌دهند که دیگر از برجام خارج نشوند، نه برای راستی‌آزمایی گامی برمی‌دارند و نه حتی راضی به رفع کامل تحریم‌ها می‌شوند و همه اینها در حالی است آژانس در تمام این سال‌ها صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ما را تأیید کرده است. غرب چنین شرایطی دارد و متأسفانه برخی در داخل خباثت غربی‌ها را نمایندگی می‌کنند و می‌گویند ایران باید بازهم امتیاز بدهد و هیچ امتیازی نگیرد اما خدا را شکر که دولتی مردمی و ملی روی کار است که هدفش تأمین منافع ملت ایران است نه زورگویان غربی».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج