رهاورد انتظار راستین، صبوری است/ منتظران باید صبر داشته باشند


رهاورد انتظار راستین، صبوری است/ منتظران باید صبر داشته باشند

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به رهاورد انتظار فرج، گفت: منتظران باید صبر داشته باشند، رهاورد انتظار راستین، صبوری است امام صادق(ع) فرمودند: انتظار فرج با صبر و شکیبایی است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نصوری» درباره رهاورد انتظار برای فرج امام زمان(عج)، اظهار کرد: منتظران حضرت حجت(عج) با کسب آمادگی های لازم و با عمل به بایسته های انتظار رفته رفته به نتایج مطلوبی دست می یابند. این ساده نیست اول باید از طریق توسل به اهل بیت(ع) به چنین جایی رسید؛ ائمه(ع) وسیله تقرب هستند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ادامه داد: به حکم عقل برای راهیافتن به هر مقصدی باید وسیله ای داشت، امام معصوم(ع)، وسیله تقرب، رضا و رسیدن به بهشت موعود است انسان اگر به امام اتکاء داشته باشد در مسیر بندگی خدا درست گام برمی دارد.

وی تاکید کرد: باید از حجت خدا کاری را خواست که از دیگران ساخته نیست آن حضرات(ع) معرف همه برنامه هایی هستند که می توان در زندگی به آنها تمسک کرد گرچه این توجه همراه با معرفت عمیق است. لذا منتظران باید صبر داشته باشند رهاورد انتظار راستین، صبوری است امام صادق(ع) فرمودند: انتظار فرج با صبر و شکیبایی است.

حجت الاسلام نصوری در ادامه ابراز کرد: باید صبر داشت و با شرایط پیش رفت شرایط سخت عصر غیبت ایجاب می کند منتظران ایستادگی کنند؛ خدای متعال در آیه پایانی سوره مبارکه آل عمران می فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا ...».

وی خاطرنشان کرد: اصْبِرُوا یعنی صبر مقابل سختی انجام واجبات و ترک محرمات، مثل روزه گرفتن، غیبت نکردن؛ صابِرُوا به معنای صبوری مقابل بدعت ها، فتنه ها، فحشاء و منکراتی است که در جامعه وجود دارد و باید با آرامش با این هجمه ها مقابله کنیم و نهایتاً رابِطُوا یعنی رابطه‌مان را با امام عصر(عج) حفظ کنیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟