جعبه‌گشایی هدفون پرچم‌دار سونی WH-1000XM5


جعبه‌گشایی هدفون پرچم‌دار سونی WH-1000XM5

جدیدترین هدفون پرچم‌دار سونی، WH-1000XM5 نام دارد. در ادامه با جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک این هدفون، همراه زومیت باشید.

در دنیای هدفون‌ها، سازندگان انگشت‌شماری هستند که محصولات جدیدشان آنقدر جذاب باشد که توجه ما را به خود جلب کند. اما بی‌شک، سونی مهم‌ترین آن‌ها است.

هدفون WH-1000XM5 را فروشگاه کارزین‌تل با گارانتی ۱۸ ماهه‌ آرمان همراه برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

WH-1000XM5 از سری XM جدیدترین هدفون پرچم‌دار سونی است که با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار وارد بازار شده است. این هدفون از نظر ظاهری تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل به خود می‌بیند. روی هدبند از نوع جدیدی از چرم مصنوعی استفاده شده که کمی نازک‌تر از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد. کنترلرهای XM5 نسبت به نسل قبل تفاوتی ندارند و همچنان می‌توانید با ضربه روی ایرکاپِ هدفون یا سوایپ کردن روی آن، پخش موسیقی را کنترل کنید؛ همچنین WH-1000XM5 مجهز به دکمه‌ای فیزیکی است تا بتوان به کمک آن در بین حالت‌های حذف نویز فعال (ANC) و شنیدن صدای محیط جابه‌جا شد.

سونی در هدفون WH-1000XM5 به‌جای استفاده از درایور ۴۰ میلی‌متری نسل گذشته از درایورهای ۳۰ میلی‌متری استفاده کرده است تا بنابر ادعای خودشان، صدا واضح‌تر، طبیعی‌تر و با بیس بیشتر پخش شود. هدفون‌های پرچم‌دار سونی همیشه در زمینه حذف نویز عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و این‌بار نیز سونی برای دستیابی به این هدف، در هدفون جدیدش از یک پردازنده ثانویه استفاده کرده تا نویز را در فرکانس‌های میانه تا بالا نظیر سروصدای خیابان یا صدای انسان، حذف کند.

در ادامه با جعبه‌گشایی هدفون سونی WH-1000XM5 همراه زومیت باشید.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق