مودم شیائومی HomeWiFi با برد 1500 مترمربع و پشتیبانی از NFC رونمایی شد


مودم شیائومی HomeWiFi با برد 1500 مترمربع و پشتیبانی از NFC رونمایی شد

روتر سه‌باند جدید شیائومی HomeWiFi با پوشش ۱۵۰۰ مترمربع، اتصال آسان به دستگاه‌های هوشمند با NFC و اتصال هم‌زمان ۶۰۰ دستگاه بدون افت سرعت برای بازار چین معرفی شد. شیائومی به‌تازگی در رویداد اخیر خود از محصولات مختلفی مثل گوشی‌های هوشمند سری...

روتر سه‌باند جدید شیائومی HomeWiFi با پوشش ۱۵۰۰ مترمربع، اتصال آسان به دستگاه‌های هوشمند با NFC و اتصال هم‌زمان ۶۰۰ دستگاه بدون افت سرعت برای بازار چین معرفی شد.
مودم شیائومی HomeWiFi با برد 1500 مترمربع و پشتیبانی از NFC رونمایی شد
شیائومی به‌تازگی در رویداد اخیر خود از محصولات مختلفی مثل گوشی‌های هوشمند سری 12S، لپ‌تاپ بوک‌پرو ۲۰۲۲ و Mi Band 7 Pro رونمایی کرد. این شرکت همچنین یک مودم جدید معرفی کرده است که ویژگی‌های جذابی ارائه می‌دهد.
به گزارش Gizmochina، مودم جدید شیائومی درمجموع از سه باند شامل ۲٫۴ گیگاهرتز، ۵ گیگاهرتز و مِش پشتیبانی می‌کند. روتر HomeWiFi به هشت آنتن و هشت تقویت‌کننده‌ی سیگنال مجهز شده تا برُد سیگنال را افزایش دهد. این دستگاه همچنین از اتصال هم‌زمان ۶۰۰ دستگاه پشتیبانی می‌کند، بدون این‌ که تأثیر زیادی روی عملکرد آن داشته باشد.
مودم HomeWiFi شیائومی همچنین چند قابلیت جالب دیگر ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به امکان کنترل کامل کاربر روی اتصالات اشاره کرد؛ این یعنی می‌توانید به‌راحتی با فشار دادن یک دکمه روی گوشی‌ هوشمند خود، به روتر متصل شوید یا اتصال خود را قطع کنید. این مودم همچنین از NFC برای اتصال سریع دستگاه‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت، مهمانان شما با لمس کردن دستگاه مجهز به NFC خود به مودم، بدون نیاز به وارد کردن رمزعبور به‌طور خودکار به شبکه‌ متصل خواهند شد.
روتر مِش سه‌باند شیائومی HomeWiFi با قیمت ۱۴۹۹ یوان چین (حدود ۲۲۴ دلار) در چین به‌فروش می‌رسد. این دستگاه فقط در رنگ مشکی روانه‌ی بازار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)