تصویری که در این توهم نوری می بینید نگاه شما را به جهان اطراف نشان میدهد!


تصویری که در این توهم نوری می بینید نگاه شما را به جهان اطراف نشان میدهد!

نوع نگاه ما به جهان نه تنها منحصر به فرد است، بلکه بر نحوه زندگی ما تأثیر می گذارد. اینکه چگونه دنیا را می‌بینیم مستقیماً بر نحوه ارتباط ما با آن تأثیر می‌گذارد، و این می‌تواند بر همه چیز تأثیر بگذارد، از رویاهایی که دنبال...

نوع نگاه ما به جهان نه تنها منحصر به فرد است، بلکه بر نحوه زندگی ما تأثیر می گذارد. اینکه چگونه دنیا را می‌بینیم مستقیماً بر نحوه ارتباط ما با آن تأثیر می‌گذارد، و این می‌تواند بر همه چیز تأثیر بگذارد، از رویاهایی که دنبال می‌کنیم، اهدافی که برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و مشاغلی که انجام می‌دهیم . هنگامی که آن رازها را باز کردید، در مسیری به سوی خوشبختی و موفقیت واقعی خواهید بود. ابتدا، باید بفهمید که دقیقاً چگونه جهان را می بینید، و این همیشه آسان نیست. اینجاست که من وارد می شوم! من اینجا هستم با یک تست شخصیت برای شما که فقط چند ثانیه طول می کشد اما پاسخ های زیادی به شما می دهد.

تصویری که در این توهم نوری می بینید نگاه شما را به جهان اطراف نشان میدهد!

1. گربه: اگر ابتدا گربه را دیدید، از آن دسته افرادی هستید که دنیا را چیزی برای تسخیر می بینید. شما هر روز را با هوشیاری، انرژی و نیروی محض اراده شروع می کنید. شما از آن دسته افرادی نیستید که منتظر بمانید تا شخص دیگری دری را باز کند، ترجیح می دهید . تلاش شما برای زندگی تحسین برانگیز است، اما همه چیز را نمی توان با از بین بردن آن حل کرد. از ارزیابی مجدد موقعیت ها نترسید و ببینید آیا راه دیگری برای مقابله با آنچه می خواهید وجود دارد یا خیر.

2. پروانه: اگر ابتدا پروانه را دیدید، جهان را مکانی می بینید که توسط نیروهای غیبی هدایت می شود. شما به ماوراءالطبیعه و به سرنوشت اعتقاد دارید و معتقدید که صرف نظر از آنچه می گویید یا انجام می دهید، همیشه کارها دقیقاً همانطور که باید پیش می روند. شما فکر نمی کنید کنترل زیادی دارید و این شما را آزار نمی دهد. می‌خواهم لحظه‌ای به شما بگویم که قرار دادن قلب خود در کاری هرگز شما را به اشتباه هدایت نمی‌کند. از تعقیب رویاهایتان نترسید، حتی اگر نگران هستید که قرار نیست اتفاق بیفتد.

3. یوگا: اگر ابتدا یوگا را دیدید، از آن دسته افرادی هستید که خود را مرکز جهان می بینید. شما خودخواه یا مغرور نیستید، اما خیلی فراتر از مکان کوچک خود را نمیبیند. فقط زمانی نگران چیزهایی هستید که مانع شادی، راحتی یا موفقیت شما شوند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید