شیائومی 12 پرو با ویژگی‌های جدید معرفی شد!


شیائومی 12 پرو با ویژگی‌های جدید معرفی شد!

شیائومی 12 پرو به مدت شش ماه است که روانه‌ی بازار موبایل شده و این کمپانی امروز از نسخه‌ی جدید این اسمارت فون به همراه یک چیپست جدید چهار نانومتری دایمنسیتی 9000+ محصول کمپانی مدیاتک رونمایی کرده است. با این حال کمپانی شیائومی...

شیائومی 12 پرو به مدت شش ماه است که روانه‌ی بازار موبایل شده و این کمپانی امروز از نسخه‌ی جدید این اسمارت فون به همراه یک چیپست جدید چهار نانومتری دایمنسیتی 9000+ محصول کمپانی مدیاتک رونمایی کرده است. با این حال کمپانی شیائومی تنها به تعویض چیپست 12 پرو اکتفا نکرده و باطری و دوربین این اسمارت فون نیز دستخوش تغییر شده‌اند.

شیائومی 12 پرو با ویژگی‌های جدید معرفی شد!

پردازشگر قدرتمند شیائومی 12 پرو از یک هسته اصلی Cortex – X2 با قدرت پردازش 3.2 گیگاهرتز، سه هسته‌ی پرفورمنسی Cortex – A710 و چهار هسته‌ی پربازده Cortex – A510 تشکیل شده است، به علاوه بخش پردازش گرافیکی این اسمارت فون نیز بر عهده‌ی پردازشگر Mali – G710 MC10 خواهد بود. نسخه‌ی جدید شیائومی 12 پرو درست همانند مدل اصلی این اسمارت فون از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9 بهره می‌برد، با این وجود وضوح سنسور‌های اولترا واید و تله فوتو این گوشی به ترتیب به 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل تقلیل مرتبه پیدا کرده‌اند.

شیائومی 12 پرو با ویژگی‌های جدید معرفی شد!

در مدل جدید شیائومی 12 پرو شاهد افزایش ظرفیت باطری به 5,160 میلی آمپر هستیم،‌ هرچند توان شارژ باطری به 67 وات کاهش یافته است. با این حال، به نظر تعادل بهتری نسبت به مدل اصلی 12 پرو برقرار شده است. بخش نرم افزاری این اسمارت فون به وسیله رابط کاربری MIUI 13 که بر مبنای اندروید 12 ایجاد شده، پوشش داده خواهد شد. زمانیکه نسخه اصلی شیائومی 12 پرو در ماه دسامبر سال گذشته معرفی شد جزء نخستین مدل‌های مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون 8 Gen 1 به شمار می‌رفت. اکنون نسخه‌ی جدید این اسمارت فون بی‌درنگ نخستین گوشی مجهز به پردازشگر برتر کمپانی مدیاتک محسوب می‌شود.

شیائومی 12 پرو با ویژگی‌های جدید معرفی شد!

متاسفانه نسخه‌ی جدید شیائومی 12 پرو به احتمال زیاد خارج از بازار خانگی خود عرضه نخواهد شد. چرا که رقبایی همچون اوپو و ویوو در اقدامی مشابه نسخه‌ها‌یی از گوشی‌های پرچم دار خود مانند H1، Find X5 پرو و X80 پرو که به چیپست دایمنسیتی 9000 مجهز شده‌اند را تنها در کشور چین عرضه کرده‌اند، این در حالیست‌ که نسخه‌ی جهانی این سه مدل تنها به همراه پردازنده Qualcomm قابل دسترس هستند.

شیائومی 12 پرو با ویژگی‌های جدید معرفی شد!

نسخه‌ی دایمنسیتی شیائومی 12 پرو در دو رنگ آبی و مشکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. پیش خرید این مدل از امروز آغاز می‌شود، این در حالیست که قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه‌ی مجهز به هشت گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل 3,999 یوان چین یا 600 دلار بوده و نسخه‌ی دارای 12 گیگابایت رام و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برابر با 4,499 یوان چین یا 670 دلار قیمت گذاری شده است.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

با شیائومی ردمی ۱۱ ۵G آشنا شوید!

عرضه‌ی شیائومی 12 اولترا در مدل‌های چرمی شیشه‌ای و سرامیکی!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر