احترام نگذارید کنار گذاشته می‌شوید!/ گرد و خاک سرمربی جدید PSG برای ستاره‌های مغرور!


احترام نگذارید کنار گذاشته می‌شوید!/ گرد و خاک سرمربی جدید PSG برای ستاره‌های مغرور!

کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری‌سن ژرمن تاکید کرد نظم در تیمش حرف اول را خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل و در خلال یک نشست خبری بود که باشگاه پاری‌سن ژرمن رسما اعلام کرد با کریستوف گالتیه برای فصل بعد به توافق رسیده است. این سرمربی باتجربه و فرانسوی نیز در اولین نشست خبری خود بارها روی نظم و انظباط تاکید کرده و مدعی شد هر بازیکنی مقابل او ایستادگی کند، توسط باشگاه کنار گذاشته خواهد شد.

کریستوف گالتیه گفت: حالا من سرمربی پاری‌سن ژرمن هستم، اما من در مارسی متولد شدم و این یک واقعیت است. در چنین سمتی همیشه فقط می‌خواهید برنده شوید. ما به دنبال بهترین شرایط برای کسب موفقیت هستیم. ما می‌خواهیم بهترین بازیکنان را آموزش دهیم و هیچ جایی برای انجام این کار بهتر از پاری‌سن ژرمن نیست. من بابت قبول این پیشنهاد به خودم افتخار می‌کنم. 45 دقیقه پیش به پارک دو پرنس، نماد فوتبال فرانسه رسیدم. وقتی با عبارت "اینجا پاریس است" مواجه می‌شوید، انتظارات فراوان را از خود احساس می‌کنید و همه ما باید با هم در جهت درست کار کنیم.

احترام نگذارید کنار گذاشته می‌شوید!/ گرد و خاک سرمربی جدید PSG برای ستاره‌های مغرور!

مسئولیتی را که به من داده شده؛ می‌سنجم تا مطمئن شوم که پاری‌سن ژرمن فصلی عالی خواهد داشت. اگر این سمت را پذیرفتم به این دلیل است که توانایی انجام این کار را دارم. البته رسیدن به هدف آنهم به تنهایی خیلی سخت است و ما کنار یکدیگر بسیار قوی‌تر هستیم. همچنین حضور لوییس کامپوس برای این توافق واقعا تعیین کننده بود. با لوئیس سازش ناپذیر خواهیم بود. با خوشحالی و غرور فراوان از امروز نقش سرمربی پاری‌سن ژرمن را بر عهده می‌گیرم. از ناصر الخلیفی، لوئیس کامپوس و کل باشگاه به‌خاطر اعتمادی که به من داشتند، تشکر می‌کنم.

قرار است همیشه با بازیکنان صحبت کنم و داشتن چنین تیمی برایم افتخار آمیز است. من همه چیز مشاهده خواهم کرد، گوش خواهم داد و بدون سازش تصمیم خواهم گرفت. در صورت عدم احترام به پروژه توسط بازیکنان، من از حمایت باشگاه و مدیریت برخوردار خواهم بود.

ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد، اما تا حد امکان سعی می‌کنیم کمتر شود. هیچ بازیکنی بالاتر از تیم نخواهد بود و اگر بازیکنانی از آن چارچوب خارج شوند، حذف خواهند شد. من سمت هدایت پاری‌سن ژرمن را با تواضع فراوان، اما با اراده بسیار پذیرفتم. من با لوئیس کامپوس در مورد استخدام بازیکنان جدید صحبت کردم و هیچ بازیکنی بدون توافق من به پاریس نیامده است. بازیکنانی که بازی نمی‌کنند ناراضی خواهد بود و ما باید کاری کنیم که همه بازیکنان بتوانند نقش آفرینی کنند.

احترام نگذارید کنار گذاشته می‌شوید!/ گرد و خاک سرمربی جدید PSG برای ستاره‌های مغرور!

سبک بازی پاری سن ژرمن؟ در مقایسه با آنچه که قبلا انجام دادم، رویکرد متفاوتی برای بازی وجود خواهد داشت و البته حالا من بازیکنان بزرگی در دسترس دارم. پاریس اغلب مالکیت توپ را در اختیار داشته و با تیم‌هایی با دفاع عقب و فشرده مواجه است. من دوست دارم کار گروهی را در تیم ببینم، اما همچنین می‌خواهم بازیکنانم خوشحال باشند و به همین علت فکر می‌کنم دشواری شرایط باید کاهش یابد، اما ما نمی توانیم با بازیکنانی که بازی نمی‌کنند و در ترکیب تیم جایگاه چندانی ندارند، ادامه دهیم.

احتمال جدایی نیمار در فصل تابستان؟ کدام مربی دوست ندارد نیمار را در تیمش داشته باشد؟ بله، تیم باید متعادل باشد، اما من یک ایده واقعا خاص از نحوه استفاده از این بازیکن دارم و امیدوارم نیمار کنار ما بماند. او بازیکنی در سطح جهانی است و همه مربیان دنیا می‌خواهند بازیکنان بزرگی مثل نیمار را در ترکیب خود داشته باشند. اگر مسی، امباپه و نیمار در خدمت تیم باشند، فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت.

توافق با کیلیان امباپه؟ به‌عنوان یک سرمربی فرانسوی، از ماندن او در پاری‌سن ژرمن خوشحال شدم. این اتفاق برای پاریس و کل لیگ فرانسه خوب است. همچنین من می‌دانم که او از تیم چه انتظاری دارد."

احترام نگذارید کنار گذاشته می‌شوید!/ گرد و خاک سرمربی جدید PSG برای ستاره‌های مغرور!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت