مالاسیا: قول می دهم تمام تلاشم را به کار بگیرم


مالاسیا: قول می دهم تمام تلاشم را به کار بگیرم

رکنا ورزشی: خرید جدید منچستریونایتد در خصوص انتقالش به این تیم صحبت کرد.

به گزارش رکنا، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، تایرل مالاسیا با عقد قراردادی چهار ساله تا تابستان 2026 به این باشگاه پیوست. در قرارداد مالاسیا با منچستریونایتد، امکان تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر نیز وجود دارد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد بابت جذب این مدافع هلندی مبلغ 15 میلیون یورو ثابت به علاوه 2 میلیون یورو پاداش به فاینورد پرداخت کرده است. تایرل مالاسیا اولین خرید تابستانی منچستریونایتد و اولین خرید اریک تن هاخ در این باشگاه است.

او پس از این انتقال گفت: قول می‌دهم هربار که پیراهن یونایتد را بر تن می‌کنم، تمام تلاشم را به کار بگیرم. پیوستن به منچستر یونایتد احساس فوق العاده‌ای است. این یک دوران جدید برای من است. لیگ جدید، هم تیمی‌های جدید و یک سرمربی بزرگ (اریک تن هاخ) که ما را رهبری می‌کند.

وی افزود: من از زمانی که در لیگ هلند مقابل تیم تن هاخ قرار می‌گرفتم، کیفیت او و چیزهایی که از بازیکنانش می‌خواهد را می‌دانم. در حالی که می‌دانم که هنوز جوان هستم و به پیشرفت خود ادامه می‌دهم، به هواداران یونایتد قول می دهم که هربار که پیراهن قرمز را به تن می‌کنم، همه تلاشم را در زمین به کار بگیرم. همیشه از فاینورد بابت چیزهایی که به من و خانواده‌ام داد سپاسگزار خواهم بود.

خرید جدید منچستریونایتد گفت: اگر آن‌ها نبودند هیچ کدام از این اتفاقات ممکن نبود. من حالا آماده هستم تا تمام تمرکز خود را روی آینده با یونایتد بگذارم و به باشگاه جدیدم برای رسیدن به موفقیت کمک کنم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران