سیستم مورد نیاز برای بازی Rainbow Six Siege


سیستم مورد نیاز برای بازی Rainbow Six Siege

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Rainbow Six Siege روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی آنلاین است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. در...

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Rainbow Six Siege روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی آنلاین است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. در 1 دسامبر 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سراسر جهان منتشر شد. این بازی دقیقاً پنج سال بعد در 1 دسامبر 2020 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز منتشر شد. این بازی تاکید زیادی بر تخریب محیط و همکاری بین بازیکنان دارد. هر بازیکن کنترل یک مهاجم یا یک مدافع را در حالت‌های مختلف گیم‌پلی مانند نجات یک گروگان، خنثی کردن بمب و کنترل یک هدف در اتاق به عهده می‌گیرد.

این عنوان هیچ کمپینی ندارد اما دارای یک سری ماموریت‌های کوتاه و آفلاین به نام “موقعیت ها” است که می‌توان به صورت انفرادی بازی کرد. این ماموریت‌ها روایتی سست دارند و بر روی نیروهای استخدام شده تمرکز می‌کنند که دوره‌های آموزشی را می‌گذرانند تا آ‌ن‌ها را برای رویارویی‌های آینده با “سفید ماسک‌ها”، یک گروه تروریستی که امنیت جهان را تهدید می‌کند، آماده کند.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز وارزون را مطالعه کنید.
Siege ورودی سری Rainbow Six و جانشین Tom Clancy’s Rainbow 6: Patriots است، یک تیرانداز تاکتیکی که تمرکز بیشتری روی روایت داشت. پس از اینکه Patriots به دلیل نقص فنی در نهایت لغو شد، یوبی سافت تصمیم گرفت این فرنچایز را ریبوت کند. این تیم هسته‌ی فرنچایز Rainbow Six را ارزیابی کرد و معتقد بود که اجازه دادن به بازیکنان برای جعل هویت برترین عوامل ضد تروریستی در سراسر جهان برای بازی بسیار مناسب است. برای ایجاد موقعیت‌های محاصره واقعی، تیم با واحدهای واقعی ضد تروریسم مشورت کرد و نمونه‌های واقعی محاصره‌هایی مانند محاصره سفارت ایران در سال 1980 را بررسی کرد. این بازی با پشتیبانی از AnvilNext 2.0 از فناوری RealBlast یوبی سافت برای ایجاد محیط‌های تخریب پذیر استفاده می‌کند.
سیستم مورد نیاز برای بازی Rainbow Six Siege
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی PUBG را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی FIFA 22 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی فورتنایت را مطالعه کنید.
برای کسانی که ترجیه می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.
سیستم مورد نیاز برای بازی Rainbow Six Siege

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Rainbow Six Siege

پردازنده (CPU)
Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
پردازنده گرافیکی (GPU)
NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870
حافظه رم (RAM)
6GB
فضای مورد نیاز
61GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7, Windows 8.1, Windows 10

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی Rainbow Six Siege

پردازنده (CPU)
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz
پردازنده گرافیکی (GPU)
NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX760 / GTX960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
61GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Rainbow Six Siege روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان