فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!


فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

فیلم های ایرانی و خارجی با یک نام ساخته شده اند را در ادامه با هم ببینیم. به نظرتون ایرانیا از خارجیا تقلید کردند یا خارجیا از ایرانیا؟؟؟؟؟؟؟؟ خشم و هیاهو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی...

فیلم های ایرانی و خارجی با یک نام ساخته شده اند را در ادامه با هم ببینیم. به نظرتون ایرانیا از خارجیا تقلید کردند یا خارجیا از ایرانیا؟؟؟؟؟؟؟؟

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

خشم و هیاهو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۴ است.این فیلم در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد. هومن سیدی هم برای کارگردانی خشم و هیاهو جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد.فیلم خشم و هیاهو از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ در سینماهای ایران به اکران نوروزی رسید، و با احتساب فروش فیلم در شبکه نمایش خانگی، بیش از دو میلیارد تومان فروش داشت.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

عصر یخبندان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی ساخته سال ۱۳۹۳ است.«منیره» و «بابک» زن و شوهری هستند که پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و داشتن یک فرزند، روابطشان به سردی کشیده است. «منیره» که از وضعیت موجود ناراضی است، برای فرار از شرایط رو به مواد مخدر و رابطه با مردی به نام «فرید» می‌آورد. در این وضعیت «بابک» نیز به زن خودش شک می‌کند و...

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

اگه میتونی منو بگیر فیلمی کمدی ساخته شاهد احمدلو بر اساس فیلمنامه ای از محسن تنابنده، حسن وارسته است. حمید لولایی در این فیلم ایفا کردن سه نقش را بر عهده داشته‌است. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده حسن توکل نیا است.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

ما فرشته نیستیم مجموعه تلویزیونی که در ابتدای نوروز ۱۳۹۳ از شبکه تهران پخش شد.داستان:«در روزهای قبل از عید زندانیان برای گرفتن مرخصی تلاش زیادی می‌کنند و به برخی از آنها مرخصی داده می‌شود اما در این بین ۴ نفر از آنها که بیشترین استحقاق برای دریافت مرخصی داشتند با مرخصی شان موافقت نمی‌شود و بدین‌ترتیب اتفاقات تازه ای آغاز می‌شود …

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

چشمان سیاه فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۸۱ است.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

شب‌های روشن فیلمی است به‌کارگردانیِ فرزاد مؤتمن که فیلمنامهٔ آن را سعید عقیقی نوشته‌است. فیلم‌نامهٔ این اثر برداشتی آزاد از داستانِ «شب‌های روشن» اثرِ داستایوفسکی است. همچنین این فیلم بازسازی فیلم ایتالیایی شب‌های روشن می‌باشد. مهدی احمدی و هانیه توسلی در این فیلم به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

به نام پدر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال ۱۳۸۴ است. موضوع این فیلم دربارهٔ سال‌های پس از جنگ ایران و عراق و عوارض مادی و عاطفی آن است.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

بعدازظهر سگی سگی نام فیلمی است به کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی مجید صالحی، رضا عطاران، بهاره رهنما، علی صادقی، سعید آقاخانی و… محصول سال ۱۳۸۸ است.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

خوب، بد، جلف فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری محصول سال ۱۳۹۴ است. فیلمبرداری این اثر در زمستان ۱۳۹۴ انجام شد و اولین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به‌نمایش درآمد.این فیلم از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده‌است.در نظرسنجی سایت خبرآنلاین این فیلم به عنوان بهترین فیلم نوروز ۱۳۹۶ انتخاب شد.

فیلم های ایرانی و خارجی هم نام!

مومیایی ۳ فیلمی ایرانی در سبک کمدی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی حسین زندباف محصول سال ۱۳۷۸ و اکران شده در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۷۹ است. پرویز پرستویی بخاطر بازی موفقش در نقش سروان قربانی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.این فیلم بازسازی فیلم اسلحه برهنه محسوب می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس