پیش‌ ثبت‌نام اربعین 1401 در سامانه سماح آغاز شد


 پیش‌ ثبت‌نام اربعین 1401 در سامانه سماح آغاز شد

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش ثبت‌نام اربعین ۱۴۰۱ در «سامانه سماح» برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از ۱۰ تیر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «سید محسن قوامی‌ نژاد»، پیش ثبت‌نام اربعین ۱۴۰۱ در «سامانه سماح» برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از ۱۰ تیر آغاز شده است.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد، طی اطلاعیه ای با اشاره به آغاز ثبت‌نام زمینی به کربلای معلی، گفت: مشکل سامانه سماح برای ثبت‌نام اربعین حل شده و تاکنون ۵۸۱ نفر در این سامانه ثبت نام کردند.

وی افزود: بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان بویراحمد و کهگیلویه است، ضمن اینکه ۱۶ دفتر ثبت‌نام در همه مناطق استان دایر است.

قوامی نژاد با اشاره به اینکه تا زمان اربعین فقط ۷۳ روز مانده گفت: سال ۹۸، ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر در همایش پیاده‌روی شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود، امسال ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر در همایش پیاده‌روی شرکت کنند.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تسریع در گذرنامه زوار اربعین توسط پلیس شد و خاطر نشان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، همکاری لازم را برای بازگشت زوار انجام دهند و نظارت داشته باشند که قیمت‌ها در مرز افزایش پیدا نکند.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت