شهرداری تهران بر مدیریت مسجدمحور محلات تاکید دارد


شهرداری تهران بر مدیریت مسجدمحور محلات تاکید دارد

حیدرزاده با بیان اینکه شهردار تهران بر مدیریت شهر با محوریت مساجد تاکید دارد، گفت: وقتی در محلات، یک مسجد شاخص باشد، هم مدیریت امور برای شهرداری سریع‌تر می شود و هم می‌توان محرک فعالیت بیشتر سایر مساجد با محوریت چنین مسجدی شد.

«روح الله حیدرزاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد رکن اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) مساجد را سنگر نامیدند و مقام معظم رهبری مساجد را مرکز ترویج فرهنگ انقلاب و مقابله با آسیب های اجتماعی معرفی کردند.

شهردار ناحیه شش منطقه پنج تهران افزود: شهردار تهران در همین راستا بر مدیریت شهر با محوریت محلات تاکید ویژه دارد و ما نیز در شهرداری نواحی و مناطق مختلف تهران برای تحقق این رویکرد تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداران نواحی برای تحقق مدیریت مسجدمحور محلات جلسات منظمی با ائمه جماعات مساجد، فرماندهان حوزه ها و نواحی بسیج و سایر نهادهای فرهنگی دارند.

حیدرزاده در ادامه با بیان اینکه شهرداری در مدیریت مسجدمحور شهر و محلات شهری، علاوه بر تعامل با همه مسجدی ها، سعی دارد مساجد شاخص را تقویت کند، گفت: وقتی در هر محله ای، یک مسجد شاخص باشد هم مدیریت امور برای شهرداری سریع تر می شود و هم اینکه می توان محرک فعالیت بیشتر سایر مساجد با محوریت چنین مسجدی بود.

وی خاطرنشان کرد: بنده طی مدت کوتاهی که مدیریت شهرداری ناحیه شش منطقه پنج را بر عهده گرفته ام، در برخی مساجد این ناحیه حضور یافتم و برنامه ما این است که هر هفته حداقل در یک مسجد، حضور داشته باشیم و از طریق تعامل با مسجدی ها و بسیجیان مسجدی مشکلات محلات را حل کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟