جزئیات جدیدی از سریال Horizon Zero Dawn منتشر شد


جزئیات جدیدی از سریال Horizon Zero Dawn منتشر شد

شرکت سونی قرار است سریال Horizon Zero Dawn – هورایزن زیرو داون را با همکاری نتفلیکس بسازد و اخیرا جزئیات تازه‌ای از آن منتشر کرده است.سریال Horizon Zero Dawn قرار است براساس یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های شرکت سونی ساخته شود و حالا تیم سازندگان آن...

شرکت سونی قرار است سریال Horizon Zero Dawn – هورایزن زیرو داون را با همکاری نتفلیکس بسازد و اخیرا جزئیات تازه‌ای از آن منتشر کرده است.

سریال Horizon Zero Dawn قرار است براساس یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های شرکت سونی ساخته شود و حالا تیم سازندگان آن مشخص شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، نام این سریال «هورایزن 2074» خواهد بود اما ممکن است در ادامه تغییر کند. تا اینجا، تعدادی از اعضای تیم سازنده نیز مشخص شده است، از جمله جک بوئم (Jack Boem) و آدام باکنک (Adam Bocknek) که به عنوان دستیار کارگردان فعالیت خواهند کرد؛ آن‌ها سابقه‌ی کار روی سریال پسران (The Boys) را دارند. میشل بِرَدی (Michele Brady) هم کارگردان هنری پروژه خواهد بود.

این سریال به دو دوره‌ی زمانی متفاوت می‌پردازد: پیش از سقوط تمدن و پس از آن. بازی‌ها صرفا به دوران سقوط بشریت می‌پرداختند و در این مجموعه، دلایل این سقوط بررسی خواهد شد. با توجه به نام سریال، به نظر می‌رسد که حداقل بخشی از اتفاقات در سال 2074 رخ دهد. در حال حاضر تیم بازیگران سریال مشخص نشده است اما به گفته‌ی نتفلیکس، به‌زودی از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

جزئیات جدیدی از سریال Horizon Zero Dawn منتشر شدجزئیات جدیدی از سریال Horizon Zero Dawn منتشر شد

هورایزن زیرو داون یکی از بازی‌های شاخص سال 2017 بود اما از آنجایی که یک اثر کاملا جدید به حساب می‌آمد، در زیر سایه انتشار عناوین مشهورتر همچون افسانه زلدا: نفس وحش قرار گرفت. این بازی نتوانست در قدم اول به آن جایگاهی که سزاوارش بود برسد و چندان دیده نشد اما با تشکر از کیفیت بالا و پتانسیل‌هایی که داشت، به موفقیت‌هایش ادامه داد و به تدریج به یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ پلی استیشن 4 تبدیل شد. قسمت دوم هم مدتی قبل در دسترس قرار گرفت و آن نیز به فروش خوبی رسید و امتیازات بالایی دریافت کرد.

سریال Horizon Zero Dawn هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد اما می‌توان انتظار داشت که تا قبل از پایان سال 2023 از پلتفرم نتفلیکس منتشر شود. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبعComicBook

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر