پرشیا خودرو از دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و رونمایی کرد + مشخصات و قیمت


پرشیا خودرو از دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و رونمایی کرد + مشخصات و قیمت

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران برای اولین‌بار اقدام به ارائه دوچرخه‌های برقی هیبریدی...

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران برای اولین‌بار اقدام به ارائه دوچرخه‌های برقی هیبریدی Active Hybrid ب ام و در کشور نموده است.

این دوچرخه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و برند معتبر ب ام و بهره می برد. تکنولوژی دوچرخه Active Hybrid ب ام و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دوچرخه‌سواری و در صورت نیاز دوچرخه‌سوار با فشار بیشتر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه نشانگر طراحی جدید دوچرخه Active Hybrid ب ام و است. این طراحی یکپارچه دوچرخه Active Hybrid ب ام و را مینیمال و بسیار زیبا ساخته است.

پرشیا خودرو از دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و رونمایی کرد + مشخصات و قیمتمراسم رونمایی از دوچرخه برقی هیبردی BMW

جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و رنگ آن متالیک Bluewater است. موتور Brose Drive S Alu باقدرت 250 وات اسمی و گشتاور 90 نیوتن/متر در حین سواری به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. استفاده از ترمز شیمانو 180 mm (جلو) / 160 mm (عقب) به کنترل بهتر و بدون دردسر دوچرخه در سرعت‌های بالا منجر شده است. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر از زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy در این دوچرخه استفاده شده است.

پرشیا خودرو از دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و رونمایی کرد + مشخصات و قیمتدوچرخه برقی هیبردی BMW

سیستم دنده شیمانو Deore/XT 10 سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده داشته و در شرایط مختلف به کمک دوچرخه سوار می آید. وجود تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser تجربه یک سواری بسیار نرم را رغم خواهد زد. رینگ‌های این دوچرخه از برند RodyWeb 28 اینچ و به رنگ مشکی انتخاب شده است که زیبایی دوچرخه را دوچندان می‌کند. دستگیره‌های Ergon GP-1 به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک بسزایی می‌کنند.

این دوچرخه زیبا نیروی خود را از یک باتری لیتیوم یون 600 وات/ساعت دریافت می‌کند که به کمک آن پیمایش طولانی و بی‌دغدغه‌ای را به نمایش می‌گذارد. وزن دوچرخه 23.5 کیلوگرم است.

پرشیا خودرو از دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و رونمایی کرد + مشخصات و قیمتموتور Brose

از مشخصات و مزایای محصول دوچرخه اکتیو برقی هیبرید ب ام و می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

مشخصات و مزایا
پیمایش بیشتر به کمک ظرفیت باتری 600 وات/ ساعت
باتری لیتیومی قابل جابه‌جایی
ترمز دیسکی هیدرولیکی در جلو و عقب دوچرخه
راحتی بیشتر با زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy
دارای دستگیره‌های ارگونومیک جهت ایجاد راحتی بیشتر
چراغ‌های LED که به‌صورت یکپارچه در گلگیر قرار دارد
دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان به صورت نقدی و همچنین فروش اعتباری با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت توسط پرشیا خودرو در اختیار عموم قرار می گیرد.

رودشو دوچرخه های برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو در باشگاه انقلاب به مدت 3 روز تا جمعه و مجتمع خرید پالادیوم برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس حاصل نمایند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !