ویدیو باورنکردنی از درآمد بیژن با حضور امین حیایی !


ویدیو باورنکردنی از درآمد بیژن با حضور امین حیایی !

دستمزد بازیگران برای حضور در برنامه‌های تبلیغاتی بسیار بالاتر از دستمزدشان برای کارهای هنری است، حتی بعضا چند برابر دستمزد شرکت در یک فیلم سینمایی را طلب می‌کنند که منطقی هم هست. در همه جای دنیا همین است. بعضی از چهره‌ها هم...

دستمزد بازیگران برای حضور در برنامه‌های تبلیغاتی بسیار بالاتر از دستمزدشان برای کارهای هنری است، حتی بعضا چند برابر دستمزد شرکت در یک فیلم سینمایی را طلب می‌کنند که منطقی هم هست. در همه جای دنیا همین است. بعضی از چهره‌ها هم بخشی از دستمزدشان را در قالب مشارکت در سود دریافت می‌کنند که این هم یک عرف جهانی است.

ویدیو باورنکردنی از درآمد بیژن با حضور امین حیایی !

یک کارشناس اظهار کرد که اغلب بازیگران و خود شرکت‌ها قرارداد را محرمانه امضا می‌کنند چون نه تنها افشای اطلاعات مربوط به قراردادها می‌تواند برای آنها حاشیه درست کند بلکه برخلاف معافیت مالیاتی که فعالیت‌های هنری دارند، این دست فعالیت‌ها مشمول مالیات می‌شوند و هر دو طرف باید آن را در اظهارنامه مالیاتی‌شان قید کنند.

امین حیایی هم که مدت‌هاست در سینما و تلویزیون کم رنگ شده اما هنوز محبوب و بفروش به نظر می‌رسد، مدتی است که سفیر برند محصولات بیژن شده. حالا نه تنها او را در تبلیغ تلویزیونی سس بیژن می‌بینیم بلکه تصویر بزرگش روی ماشین‌های حمل مواد غذایی و بیلبوردها هم دیده می‌شود.

ویدیو باورنکردنی از درآمد بیژن با حضور امین حیایی !

یکی از هوشمندی‌هایی که سازندگان تبلیغ سس بیژن انجام داده‌اند این است که سبک تیزری که امین حیایی در آن حضور دارد با شوخ و شنگی‌هایی که در سبک بازیگری این سلبریتی می‌بینیم، همخوانی دارد.

ویدیو زیر سخنان مدیر عامل بیژن از فروش 12 هزار میلیاردی با حضور امین حیایی میباشد .


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت